25 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mandy.

Ze is 14 mei 1 geworden. Volgens de oei ik groei app zou ze nu net een paar ...
Sprongetjes kunnen wel 2 weken verschillen, dus misschien zit ze er al een tijdje in of begint het net.. tis altijd maar zoeken met die kleintjes! Maar gaat snel hè dat jaar, is omgevlogen! Onze kleintjes zijn opeens niet meer zo klein🥴😊

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 11 maanden doet ook nog wel eens een 3e tukkie eind vd middag. Hij houd het anders niet vol. En hij slaapt altijd alsnog keurig van +- 18:30-07:00 ..Maar hij beweegt ook mega veel, dus ik snap het ook wel dat hik dan soms moe is! Ieder kind is anders en moe is moe! Dan doet een slaapje wonderen

2 jaar geleden

Zou wel eens durven gebeuren als hij geen goed middagdutje gedaan heeft doet hij vaak nog een powernap wat later op de dag maar gebeurd eigenlijk praktisch nooit meer wel altijd 2 dutjes nog per dag.

2 jaar geleden

Hier nog wel 3 dutjes als hij thuis is. Elk dutje tussen de 1-1,5 uur en in de nacht slaapt hij ook goed van 19:30 - 8:00 soms wat later zelfs. Als ik het niet doe wordt hij chagrijnig en blijft hij in z’n ogen wrijven. Zo lang hij het nodig heeft blijf ik het doen hij valt heel snel zelf in slaap