5 Reacties
2 jaar geleden
Ja, omdat je borstvoeding hebt gegeven kan het heel goed zijn dat het langer duurt voordat je cyclus op gang komt. Ik heb 3 maanden bv gegeven (na september volledig gestopt) en ik kreeg in november m鈥檔 menstruatie.
2 jaar geleden
Je menstruatie kan een tijdje uitblijven. Dit betekent echter niet dat je geen cyclus hebt. Je kan dan alsnog wel een eisprong hebben. Alleen de menstruatie zelf blijft uit.
Een vriendin van mij heeft anderhalf jaar geen menstruatie gehad. Zijn met een jaar voor een tweede begonnen. En deed elke maand een zwangerschapstest en op een gegeven moment wel zwanger. Zij gaf al die tijd borstvoeding.
2 jaar geleden
Je lichaam moet zich nog herstellen van de bevalling. Ook heb je BV gegeven EN je hebt de minipil gebruikt. Dan is het inderdaad niet zo gek dat het nog niet op gang is hoor hihi. Ik ben met 4 maanden gestopt met BV geven en had met tijdens het BV geven al een menstruatie gekregen. daarna nog 1 keer regelmatig. En daarna is het alleen maar slechter geworden en heb ik vaak geen idee meer wanneer ik ongesteld moet worden haha! Dus bij mij is dit nu ook nog een probleem zelfs en ik slik of gebruik geen hormonen. Ben voor het laatst 13 januari ongesteld geworden en nu is er nog niks... Maarja, we wachten maar weer af!