57 Reacties
2 jaar geleden
Zitten hoef je niet te stimuleren. CB zei tegen mij dat zitten pas 'moet' als die zelf naar zit kan gaan vanaf liggen. Anders krijg je billen schuivers. Zitten is een passieve houding en op de buik stimuleer je ze juist tijgeren en kruipen!
2 jaar geleden
Hier vind ze het geweldig om te zitten maar valt ook nog regelmatig om. Op bed is een goeie plek om het zo nu en dan eens lekker te oefenen maar wat ik ook wel eens doe is voedingskussen om haar heen leggen als ze op de vloer wil spelen. Als ze dan naar achter of opzij gaat dan doet ze zich geen pijn
2 jaar geleden
Mijn dochter is van 7juni en kan ook nog niet zelfstandig zitten, en blijft ook niet zitten als je dr gewoon los zet. Ik had ook deze vraag maar ben blij dat ik niet de enige ben. We moeten het maar gewoon afwachten tot ze het zelf gaan doen. Ze is wel heel druk met tijgeren nu haha niks is meer veilig op de grond 😂
2 jaar geleden
Komt vanzelf! Mijn dochter van net 8 mnd doet het ook nog niet. Mijn zoon was ook vrij laat, met 10/11 maanden pas en ach daar merk je nu niks meer van hoor 🤭
2 jaar geleden
Elke baby heeft een andere volgorde haha. Hier is het alleen zitten. Omrollen lijkt hij te zijn vergeten hoe het moet en op de buik blijft hij een hekel aan houden dan is het nog altijd al heel snel huilen. Achja ieder zo zijn ding denk ik maar. 😆
De tip is hier al eens gegeven, ik doe ook het voedingskussen om hem heen leggen dat als die valt hij zich inderdaad geen pijn doet.
2 jaar geleden
Thanks iedereen! Stelt me wel gerust. Ik dacht doe ik iets verkeerd of moet ik het stimuleren, maar we wachten lekker af! 😊♥️
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde maar onze meid is van 17 juni 😁 zit wel met wat hulp en vind dat ook super keuk om te doen!! Staat zelfs ook al op de beentjes met hulp en vind dat ook super leuk 😅
2 jaar geleden
Heeelll normaal, hier zelfs van 27 mei. Niks mis mee hoor, zelfs (ja zelfs) het consultatiebureau vond 't volkomen normaal.
2 jaar geleden
Hier een meisje van 2 juni. Zitten hoeft ook nog niet. Rollen doet ze wel flink. De halve kamer door als het kan