24 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje loopt ook nog niet. Wel inderdaad langs de tafel en aan de hand maar dan houdt het ook op. Komt vanzelf wel

één jaar geleden

Toevallig heeft ons zoontje deze week zijn eerste losse stapjes gezet! Gewoon blijven oefenen dan komt het vanzelf.. papa en mama allebei aan 1 kant op de grond en je handen vooruit houden.. dan lopen ze makkelijker over😍

één jaar geleden

Ons meisje loopt sinds 2 weken wankel los. Nu 16 maanden. Komt vanzelf.

één jaar geleden

Ons zoontje loopt sinds eind aug, hij was toen bijna 15 maanden. Maar je kindje doet het toch hartstikke goed! Komt echt vanzelf!

één jaar geleden

Mijn zoontje loopt ook nog niet los, bijna 17 maand. Ik heb nog even geduld de oudste was ook pas 19 maand voordat hij los liep

één jaar geleden

Hier 15,5 maand en loopt ook nog niet los. Komt vanzelf..

één jaar geleden

Zoontje 16 maanden en loopt ook nog niet los. Wel aan een handje maar zodra we hem loslaten laat hij zich vallen.

één jaar geleden

Hier 15 maanden en loopt ook nog niet. Deze week zijn eerste losse stap gezet. Komt van zelf wel Maakte me ook vaak zorgen zodra ik hoorde dat veel al konden lopen.

één jaar geleden

Onze zoon is 15 maanden loopt ook nog niet, wel aan 2 handjes een klein stukje verder niet. Iedereen op zijn eigen tempo! En ik heb zo iets, ik geniet nog even van mijn rust🙈 ik liep pas toen ik 1,5 was🫣

één jaar geleden

Ruim 15 maanden, loopt niet los, niet aan 1 hand en ook niet aan 2. Loopwagen heeft hij een enkele x geprobeerd, maar die duwt hij het liefst kruipend vooruit. Hij loop wel langs de bank, poef en salontafel en steelt ook over.

één jaar geleden

14 maanden is gemiddeld. Daar heb je kindjes die eronder zitten en die daarboven zitten :-) Mijn vriendin is kinderarts en die zegt altijd bij 18 maanden is het pas officieel achterstand. Dus ze heeft nog even! Alles op z’n tijd!

één jaar geleden

Onze kleine was iets verder dan 15,5 maand toen ie ging lopen. Nooit zo druk over gemaakt. Je zegt dat ze al meeloopt aan je hand. Dan duurt het echt niet lang meer hoor :) Op de 1 op andere dag gaan ze lopen. Komt goed!

één jaar geleden

Dochter nu 16 maanden loopt ook pas met 2 weken kleine stukjes los. Komt vanzelf :) ze kunnen nog lang genoeg lopen denk ik maar!🥰

één jaar geleden

Ons meisje is 15,5mnd. Loopt achter loopwagen, langs de bank/salontafel. Aan 2 handen maar owee als je 1 hand los laat. Staat niet los. Is ook bang om op dr billen te vallen.. Denk dat het nog wel even duurt, we zien het wel denk ik maar..

één jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 16 maanden loopt ook nog niet los. Achter een loopwagentje rent hij zowat en hij klimt ook op de bank en op klimrekjes/speeltoestellen enzo. Hij zou ook prima los kunnen lopen, fysiek is niet het probleem. Denk dat het meer onzekerheid en durf is. Komt vanzelf goed 😊

één jaar geleden

Vanavond de eerste stapje gezet. Gisteren ging ze ineens los staan en vanavond lopen 😅 Ze is over 4 dagen 16 maanden.

één jaar geleden

Ons zoontje is ook 16mnd, en hij zet zo nu en dan een losse stap of een paar! Maar het fijnste is toch aan de hand haha. Hij gaat wel al zelf staan maar hij maakt er een grapje van om 1 2 3 te zeggen en dan op zijn kont te vallen 🤪

één jaar geleden

Mijn dochter is net 3 dagen 16 maandjes en gisteravond heeft ze haar eerste 2 stapjes gezet. We zijn onder begeleiding van een fysio sinds ze 11 maanden was omdat ze toendertijd alleen van rug naar buik kon rollen. Twee weken geleden deed mijn dochter nog hetzelfde als de jouwe. Ze heeft als oefening meegegeven dat ze eerst een hoekje moet kunnen lopen. Dus de tafel rond. Dan oefenen aan 2 handjes, dan aan 1. Als dit goed en stabiel gaat dan kun je haar laten staan en alleen vasthouden aan de kleding in de nek. Toen dit goed ging, ging mijn dochter zelf oefenen met zich een beetje afduwen aan de tafel en los balanceren voor 1 a 2 sec. De fysio gaf vervolgens de oefening om haar te laten staan en zelf op de grond te zitten, haar vast te houden in de nek en dan gewoon loslaten. Meteen bij de 1ste x stond ze compleet los voor een paar sec 😁 nu nog geen week later heeft ze haar eerste stapjes gezet 🥰

één jaar geleden

Kennis van mij gaf de kleine een wasknijper in d elanden die fungeerde als vinger. Liep daardoor ook los en daarna zonder. 😅

één jaar geleden

In de handen*