23 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft het toevallig zaterdag voor de eerste keer gedaan. Daarna ook niet meer. Hier oefenen we ook regelmatig maar hij heeft er volgens mij gewoon geen zin in
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Zoontje net 7 maand geworden. Hij draait tot op zijn zij maar wilt dit niet verder. Heeft dit ook eens kunnen doen en sindsdien niet meer. :-) Hij is gewoon met andere dingen bezig zoals zijn taal en rechtzitten. Ik zou je zeker geen zorgen maken. Ik zou het gewoon blijven oefenen en dan doet ze het wel, als ze het wil natuurlijk. ;-) Er zijn ook kindjes dat niet kruipen en direct stappen. Uiteindelijk kunnen ze het allemaal. ;-)
2 jaar geleden
Mijn meisje doet alleen van rug naar buik. Anders om rolt ze nog niet.
2 jaar geleden
Zoontje van 7 maand kan wel van rug naar buik rollen maar terug niet😅
2 jaar geleden
Zoontje van 7 maand kan wel van rug naar buik rollen maar terug niet😅
Hier net zo 😅
2 jaar geleden
Reactie op Tessa1989
Onze dochter van 7 maanden heeft ook 2x gerold en daarna was ze haar intere ...
Hier precies hetzelfde!!
2 jaar geleden
Zelfde hier! Rond 4 maanden rolde ze soms van buik naar rug maar dat doet ze nu ook niet meer. Ze brabbelt wel veel en zitten lukt ook al goed als we ze in zitpositie zetten. We oefenen veel om te rollen maar ze heeft er geen zin 😅 ik denk dat ze eerder zal kruipen dan rollen aangezien ze wel echt probeert te kruipen wanneer we ze op haar buik leggen.
2 jaar geleden
Onze kleine kan nu steeds vaker van buik naar rug. Maar nog steeds is het wel lastig hoor. Ik probeer ook zoveel mogelijk te stimuleren. Daarintegen kan ie wel sinds een paar dagen in zijn handjes klappen 👍😂 Het is net of zijn fijne motoriek veel sneller gaat dan zijn grovere motoriek. Het komt ooit wel een keer goed denk ik maar zo. Ze blijven niet eeuwig op de grond liggen 😆
2 jaar geleden
Onze kleine is 7,5 maand en rolt ook nog niet, zit wel zelfstandig en motorisch vermogen is goed dus maken ons geen zorgen.. elk kindje ontwikkeld op zijn eigen tempo he.. gewoon blijven stimuleren en proberen niet te onzeker te worden, wie weet loopt jouw kleintje wel weer voor met andere dingetjes ☺️
2 jaar geleden
Ons meisje wordt volgende week 8 maanden en deed echt niks qua rollen. Nou, een paar dagen geleden ineens een hele draaisessie gestart. Begon met van buik naar rug en ineens andersom 🤣🤣 zo grappig om te zien
2 jaar geleden
Ons zoontje van ruim 7 maanden ligt stil op zijn rug. Zit ook niet ofzo…. Is wel heel tevreden! Hij is onze vierde zoon en zijn broers begonnen rond een jaar met bewegen! Nou, die kunnen inmiddels lopen, skeeleren, fietsen enzovoort…..!! Geniet ervan dat ze rustig aan doen!
Begrijp je onrust wel! Bij de eerste zeiden ze op buro dat ik naar de fysio moest. Mijn man zei: echt niet….als ze 18 jaar zijn lopen ze echt wel…..😉
Wel heeft er één fysio gehad voor zijn fijne moteriek. Dat was in groep 2, omdat de juf dacht dat het niet goed kwam in groep 3 met schrijven….!