14 Reacties

2 jaar geleden

Jep, hier precies zo. Hij vindt t prachtig om te zien maar doet niets na.

2 jaar geleden

Doet mijn dochter ook niet op het moment dat ik het voordoe, maar dan een dag later zwaait ze ineens naar haar knuffel. 😅 En ze heeft ineens bedacht dat je bord op je hoofd zetten het teken is voor "ik zit vol". Dat heeft ze niet van ons. 🤣

2 jaar geleden

Ja hier ook, hij is van 24 juni. Las in een ander topic dat veel kindjes al zwaaien, handjes klappen en andere dingetjes nadoen maar hier nog niet. Fijne motoriek is ook nog niet heel goed, deed met eten de rapley methode maar merkte dat hij dat lastig vond. Nu geef ik gewoon weer gepureerd voedsel en eet hij beter. Hij kruipt en staat al wel en is erg ondernemend en onderzoekend.

2 jaar geleden

Ja hier ook, hij is van 24 juni. Las in een ander topic dat veel kindjes al ...
Kruipen hier ook nog niet. Tijgeren, zitten, optrekken en met hulp staan al wel. Ik las het in het andere topic ook. En ik weet dat ze het allemaal anders doen.. maar stond af en toe versteld van wat andere baby’s wel doen haha

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Kruipen hier ook nog niet. Tijgeren, zitten, optrekken en met hulp staan al ...
Ja k sta er soms ook versteld van haha, maar elk kindje ontwikkeld zich op zijn eigen tempo. T komt vanzelf wel :)

2 jaar geleden

Onze dochter doet ook nog niks na. Maakte me al bijna zorgen door een ander topic hier waar andere kindjes al kunnen klappen, zwaaien, hoera,.. 😅 Gelukkig is ze dus niet de enige 😁

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje130621

Onze dochter doet ook nog niks na. Maakte me al bijna zorgen door een ander ...
Ik deed een paar dagen terug bij mijn zoontje ‘hieperdepiep hoeraaa’. Zijn reactie was een pruillip en een huilbui🤣. Ondertussen kan hij er gelukkig wel om lachen!

2 jaar geleden

Mijn zoon ook nog niet 😔

2 jaar geleden

Hier alleen (als ze er zin in heeft) zwaaien. Klappen vindt ze leuk als ik het doe of als ik het met haar handjes doe, maar zelf? No way🤣

2 jaar geleden

Mijn zoontje (26juni) doet ook niks na.. ook niet zwaaien etc. Tijgeren doet hij wel heel goed. Door dat topic wat hier genoemd wordt ging ik ook al twijfelen 🙈😅😏

2 jaar geleden

Die van mij doet ook nog niks hoor is heel normaal! Hoeft niet altijd volgens de regeltjes het zijn ook mensen 😅 als ze maar vrolijk zijn vind ik alles prima 💕

2 jaar geleden

Hier ook alleen tijgeren, hoera en zwaaien. Zie steeds dat allerlei kindjes van deze leeftijd al staan en beetje langs spullen op lopen, en daar wordt ik onzeker van. Meneer heeft totaal nog geen interesse er in 😅 Klappen ook alleen als ik zijn handjes doe, of als ik het doe dan legt hih zijn handen op de mijne. Hij zwaait en 'hoera't wel de hele dag 😂

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Hier ook alleen tijgeren, hoera en zwaaien. Zie steeds dat allerlei kindje ...
Dat is al best goed hoor voor dit termijn! Onze kleine doet dit ook haha. Als ik bijvoorbeeld 'Klap eens in de handjes' ga zingen dan gaat ie meeklappen 😜 Maar zich eigen optrekken aan een tafel ofzo doet ie ook nog niet. Al heeft ie er wel een soort van interesse in. Want steeds vaker wil ie op zijn beentjes gaan staan. Alleen het duurt gewoon wat langer. Ik heb alle geduld. Ze blijven niet eeuwig zitten. Alles wat ik van andere kindjes zie van dit termijn laat ik aan mij voorbij gaan. Ieder kind is anders en de ontwikkeling ook 😊

2 jaar geleden

Reactie op Justmexx

Die van mij doet ook nog niks hoor is heel normaal! Hoeft niet altijd volge ...
Precies dat! Als onze kleine tevreden is ben ik ook happy. Ongeacht wat ie nu al wel of niet kan 😗