12 Reacties
2 jaar geleden
Mijn meisje lag ook in gebakend. In de pacco. Sinds 2 weken ligt ze in de fedde en kees slaapzak met lakentje. Gaat goed. Af en toe krijgt ze haar handjes er onder uit. Maar dat gaat goed. Ze slaapt nu zelfs nachten door.
2 jaar geleden
Onze zoon kan ook echt absoluut niet met losse armen slapen, heb het meerdere keren (ook een aantal dagen achter elkaar) geprobeerd, resulteert in heeeeel vaak opnieuw in slaap moeten brengen ‘s nachts.
Wij hebben een puckababy 4 seizoenen slaapzak, deze armen zijn erg lang, ik leg hem dan het lange gedeelte onder zijn billetjes zodat hij zijn zich niet wakker slaat met zijn armen, maar mocht hij omrollen hij wel zijn armen vrij heeft en veilig ligt.
Vind het idee van volledig inbakeren dood eng en dit doen we dus ook al een tijd niet meer.
Misschien ook een idee voor jullie?
2 jaar geleden
Ik denk ook na over het fedde en Kees lakentje. De fedde en Kees slaapzak was hier geen succes. Maar wellicht het lakentje wel.
2 jaar geleden
Coldplay turkey stoppen was hier de enige die gelukt is. Afbouwen of 1 arm uit de andere niet was een hoop gekrijs tot ik er weer aan toe gaf. Gewone slaapzak gekocht zonder mouwen en alle andere verkocht zodat ik niet toegaf en 1 nacht wat minder geslapen daarna nooit meer slaapproblemen gehad
2 jaar geleden
Hier ook nog steeds ingebakerd!! Sinds een week begonnen met de slaapjes overdag te oefenen en dat doen we als volgt: beide armpjes los. 2 knuffeldoekjes in bed met beide 1 speen eraan en als we hem in bed leggen krijgt hij nog een 'los' speentje in zijn mond. We merkten namelijk dat het draaien van zijn hoofd met speen EN knuffel eraan hem meer stoorde dan dat hij dat fijn vond. Dit pakte hij wonderbaarlijk goed op. We merken wel dat de slaapjes korter zijn maar lijkt hem niet te hinderen.De nachten beginnen we ook met handjes los maar uiteindelijk rond 22 uur wordt hij wakker en bakeren we hem toch in. Dit omdat hij nog niet zelf zijn slaapcyclussen aan elkaar kan plakken met de handjes los...hij gaat dan spelen met de speen en de knuffel. Ook bewust gekozen voor de nachtrust (voor zover dat er hier is haha) voor iedereen te behouden.
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Kan je kindje nog niet rollen?
Jawel maar in bed beweegt ze eigenlijk niet