12 Reacties
2 jaar geleden
Mijn meisje slaapt ook nog vaak 3 keer. Op de opvang. Thuis, en later als ze bij oma weg komt slaapt ze nog een uurtje thuis. En dan is het eten.
2 jaar geleden
Hoiii! De mijne is ook lekker een slaapkop, maar doet inmiddels 2 dutjes. Zij slaapt wel in de nacht een stuk langer. Meestal van half 7 - 7. Ik las ooit dat je beter na 17u geen dutjes meer kan doen, dus zou eens proberen om het ochtend dutje wat later te doen, en het ritme zo verschuiven. Het badje en de laatste fles korter na het avondeten geven en dan direct vroeg naar bed. Elk kind is anders, maar bij ons werkt dit en het kan jezelf misschien wat meer rust geven :)
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Hier ongeveer 15 uur slaap per 24 uur ...
Wow hoe dan
2 jaar geleden
Reactie op Lott-j
Als het werkt is het prima toch.
Anderzijds indd beter na 17u geen na dutj ...
Ja blijft wel een ding. Wij zijn zelf altijd pas rond 17.30 / 17.45 thuis van het werk. Dus dan nog de kleine meid ophalen en nog gaan koken etc. Vaak ligt ze dan bij oma of kdv toch even te slapen. Op Di en do ben ik vrij. Dan probeer ik de slaapjes al wat te verlaten, maar vaak maak ik er haar ook niet blij mee. Dan wordt ze moe en weet dan niet meer wat ze met zichzelf aan moet.
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Hier ongeveer 15 uur slaap per 24 uur ...
Hier ook hoor!
's Ochtends 1,5 uur, 's middags ook en een nacht van 19.30-6.30 uur.
2 jaar geleden
Hier slaapt ze ook ochtend 1,5 soms 2 uur. Middag 1 tot 1,5 uur en s’avonds 19:30 tot 07:30. Slaapkopjes 😴