28 Reacties
2 jaar geleden
Gewoon een fles (dus geen papfles) Soms 180 cc en soms 200 cc. Daar heeft onze kleine tot nu toe gewoon genoeg aan
2 jaar geleden
Brood en dan een uur later probeer ik een fles van 180+6. Haar laatste nachtvoeding is rond 4
2 jaar geleden
Wij geven 210+7+15 gram pap, omdat hij dikker voeding gewend is , en wij hebben deze helemaal afgebouwd daarom krijgt hij 15 gram pap in de fles.
2 jaar geleden
Mijn zoontje is ruim 8 maanden en wij geven ook nog gewoon een fles van 180+6. Hij lijkt daarna voldaan en krijgt voor zijn volgende slaapje ook nog een fruithap. Ik weet ook niet goed wanneer we over moeten stappen naar pap of een boterham voor ontbijt?
2 jaar geleden
Kleine man is vandaag 9 maanden en hij krijgt ook meestal als eerste 180 +6 plus 5 granen van HIPP.
Dit in een fles want hij gaat meestal daarna gelijk weer slapen. Als ik zie dat ie wat extra energie heeft geef ik hem frustuck pap ( potjes van duitsland) in een bordje. Middag en avondeten eet hij altijd uit een bord dus de eerste en laatste geef ik meestal met de papfles
2 jaar geleden
Woeps, dat zijn precies veel kleinere porties dan bij ons. Hier 's morgens en s avonds een fles van 240 ml, maar dus wel maar 2 flessen op een dag. Voor de rest alles vaste voeding
2 jaar geleden
Wij / ik ga met m’n dochter naar de diëtiste ivm mijn coeliakie
Haar advies was om pap in een bakje te doen en met de lepel te geven
En margarine door de pap heen
Wij hebben boekweit pap
En ik doe er vaak iets van fruit of pindakaas door
Het ziet er niet uit maar ze vind het heerlijk 🥰