28 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon een fles (dus geen papfles) Soms 180 cc en soms 200 cc. Daar heeft onze kleine tot nu toe gewoon genoeg aan

2 jaar geleden

Hier wil ze al een tijdje geen fles meer drinken of mss 40cc ervan. Ik geef een fles van 120+4melk in een bakje met babymuesli. Als ze echt vroeg wakker was of nog honger heeft krijgt ze nog een boterham met smeerbeleg een uurtje later

2 jaar geleden

Hier fles van 210 sochtends

2 jaar geleden

Gewoon een fles, 180+6

2 jaar geleden

Brood en dan een uur later probeer ik een fles van 180+6. Haar laatste nachtvoeding is rond 4

2 jaar geleden

Brood en dan een uur later probeer ik een fles van 180+6. Haar laatste nach ...
Nachtvoeding?

2 jaar geleden

Gewoon een fles 180+6

2 jaar geleden

Ik geef idd een papfles sochtends aan mijn dochter van 8 mnd. 180 + 6 en dan 3 eetlepels Olvarit fijne granen. Ze vind het lekker. Geef ik het uit een bakje en lepelen dan vind ze het weer vies 😅

2 jaar geleden

Ik geef een fles van 210ml + 7 en nog 2,5 eetlepel fijne granen 8+. Onze kleine man slaapt na z'n fles ook nog 1 a 2 uur verder

2 jaar geleden

Wij geven 210+7 met 3,5 eetlepel pap in een papfles, uit een bakje gaat meneer te langzaam 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij geven 210+7 met 3,5 eetlepel pap in een papfles, uit een bakje gaat men ...
Maar dit was op advies van het CB, omdat hij nog steeds veel spuugde .. hij is nu 9mnd 💙 en we geven nu zo'n 3 a 4 weken pap!

2 jaar geleden

Wij geven 210+7+15 gram pap, omdat hij dikker voeding gewend is , en wij hebben deze helemaal afgebouwd daarom krijgt hij 15 gram pap in de fles.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ruim 8 maanden en wij geven ook nog gewoon een fles van 180+6. Hij lijkt daarna voldaan en krijgt voor zijn volgende slaapje ook nog een fruithap. Ik weet ook niet goed wanneer we over moeten stappen naar pap of een boterham voor ontbijt?

2 jaar geleden

In principe pap uit een kommetje, soms half/half. Maar bij errrrge honger (ongeduld) dan gewoon fles 180+6 en soms nog klein beetje pap er achteraan.

2 jaar geleden

Kleine man is vandaag 9 maanden en hij krijgt ook meestal als eerste 180 +6 plus 5 granen van HIPP. Dit in een fles want hij gaat meestal daarna gelijk weer slapen. Als ik zie dat ie wat extra energie heeft geef ik hem frustuck pap ( potjes van duitsland) in een bordje. Middag en avondeten eet hij altijd uit een bord dus de eerste en laatste geef ik meestal met de papfles

2 jaar geleden

Hier eentje die echt niet van pap houdt. Ik doe nu 180+6 en daarnaast een boterham!

2 jaar geleden

Woeps, dat zijn precies veel kleinere porties dan bij ons. Hier 's morgens en s avonds een fles van 240 ml, maar dus wel maar 2 flessen op een dag. Voor de rest alles vaste voeding

2 jaar geleden

Welke fles en speen gebruiken jullie dan met fijne granen? Ik heb een difrax s fles met speen M. Maar als ik de L gebruik gaat het veel te snel.

2 jaar geleden

180+6schepjes en 10mg lichtvolkoren granen van olvarit 8+. Prima elke ochtend.

2 jaar geleden

Wij / ik ga met m’n dochter naar de diëtiste ivm mijn coeliakie Haar advies was om pap in een bakje te doen en met de lepel te geven En margarine door de pap heen Wij hebben boekweit pap En ik doe er vaak iets van fruit of pindakaas door Het ziet er niet uit maar ze vind het heerlijk 🥰