8 Reacties

2 jaar geleden

Hoelaat starten jullie de dag en hoelaat gaat hij dan normaal weer naar bed? Als on the go voor jullie dan werkt lekker doen toch😊

2 jaar geleden

Normaal starten we om 7u en gaat hij tussen 09.30 en 10.00 naar bed. Nu lijkt hij dan nog niet moe, geen geeuwen of ogen wrijven al wordt hij dan wel wat jengeliger. Daarom legde ik hem toch maar in bed maar dat resulteert in krijsen en staan in het bedje. Als ik hem dan voed dan slaapt hij wel, en megalang! Dus hij lijkt het wel nodig te hebben 🤔 maar daardoor slaapt hij bij het middagdutje weer minder lang natuurlijk.

2 jaar geleden

Normaal starten we om 7u en gaat hij tussen 09.30 en 10.00 naar bed. Nu li ...
En verlatingsangst? Hier gaat het ook zo behalve als we hem inslaap laten drinken. Zodra we ons omdraaien is het krijsen🙈

2 jaar geleden

Grappig dat bij jou het ochtenddutje weg valt. Hier valt het dutje eind vd middag de laatste tijd bijna altijd weg. Leggen 'm soms nog in bed om 'm 30min later eruit te halen omdat ie niet wil slapen

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook vaak nog niet heel moe maar ze gaat erin om 9u en vaak tot 9u30 of 9u45. Omdat ons ritme 2-3-4 is houden we deze tijden aan.

2 jaar geleden

Hier is het ook sinds enkele dagen uit het niets drama. Hij is nu al dagenlang soms meer dan 6u wakker 😵‍💫 Hij is gewoon vrolijk verder en speelt. Toont wel heel veel slaap signalen. Maar slapen doet hij totaal niet. Natuurlijk in de avond is hij helemaal doodop. De nachten gaan wel heel erg goed. Dus hopen dat dit zo blijft. Benieuwd wanneer deze fase over is 😪

2 jaar geleden

Hier heeft ze ook een paar dagen gehad dat ze het zo'n 4 uur vol hield in de ochtend. Dat is nu weer over. Het ochtenddutje is hier heel vaak in de draagzak buiten. Op vrije dagen gaan we vaak 1-1,5 uur met de hond wandelen terwijl ze slaapt. In het weekend bij voorkeur in de buurt van een horeca gelegenheid, dan kunnen we daarna iets drinken/lunchen met een uitgeslapen baby. Mijn man doet het ook weleens als hij thuiswerkt en dan doet hij telefoontjes wandelend (slaapt ze doorheen).

2 jaar geleden

En als je gewoon wat later op bed legt? Na 3/3,5 uur? En dan wakker maakt na 45 min? Dan is het middagslaapje miss wel weer lang.