16 Reacties
2 jaar geleden
Als ze zelf wilt zitten dan kan het helpen om kussens om haar heen te leggen zodat ze haar hoofd niet stoot. Dan ploft ze zeg maar neer in kussens
2 jaar geleden
Dat ligt volgens mij enorm aan waar ze op haar hoofdje valt. Als ze op de harde vloer of tegen een tafel ofzo valt, lijkt me niet bevordelijk. In de box of op het speelkleed vallen is niet zo'n ramp. Wij leggen allerlei kussens om hem heen, dat helpt wel. Je kan echter nooit voorkomen dat ze een keer een buil krijgen doordat ze omvallen.
2 jaar geleden
In het begin vond ik dit ook zo eng, nu zit/staat/klimt/waggelt hij het hele huis door. Denk dagelijks zo’n 10 oeps boem! Momenten van het vallen. Ik heb er meer last van dan hem 🥲 hij staat op en waggelt zo weer verder. Op dit moment 2 bultjes aan de voorkant en 1 op z’n achterhoofd.. heb me erbij neergelegd dat het hoort bij het ontdekken 🥲🥲
2 jaar geleden
Reactie op Lmp3
Nou ik bedoel kussen heeft niet zin omdat ze gewoon weg kruipt en vervolgen ...
Ah oke. Misschien een groot speelkleed/ speelmatras/ sprei neerleggen
2 jaar geleden
Hier ook zo'n brokkenpiloot. Omvallen vanuit zitten, met haar hoofd tegen een kast aan kruipen. Laatst probeerde ze zich op te trekken aan een stapel plastic bakjes. Resultaat: vallen en bedolven worden onder de bakjes. Soms doet het even zeer, maar nooit lang. En vaak huilt ze ook vooral van schrik en dat is ook zo over als ze weer iets ziet wat ze leuk vindt. En soms denk ik dat het pijn doet, maar gaat ze gewoon zonder probleem verder met spelen.