10 Reacties
2 jaar geleden
Dit kan een extreem late innestelling zijn, komt geloof ik wel vaker voor
2 jaar geleden
Ten eerste hopelijk gefeliciteerd.
Positief is dat het niet op een gekke plek ziet. BBZ oid. Soms kunnen ze nog geen hartslag zien voor 6 weken. Het kan ook een paar dagen later wel komen.
Het is afwachten! Het klinkt alsof het nog een beetje vroeg was. Is dat ook zo? Was er een reden om in het ziekenhuis de echo te doen?
2 jaar geleden
Is wel vreemd. Maar als de verloskundige het zo goed ziet. Zag je zelf ook verschil van echo's? Misschien konden ze het niet goed zien en willen ze je een week later nog eens zien om beter beeld te krijgen. Maar had je verloskunde een moment later toch wel goed beeld.
Heb je voor de rest klachten? Bloedingen? Heftige krampen?
Of juist echt zwanger voelen?
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Is wel vreemd. Maar als de verloskundige het zo goed ziet. Zag je zelf ook ...
ja bij de het ziekenhuis alleen kleine vlek. geen baby niks. bij de vk zag je baby en navelstreng. ik was zelf ook verwarend. stomverbaasd. en zij zag ook geen hartkloppingen. ze zei hopelijk veranderd het over 1week en heb ik het mis.
nee geen bloedingen geen krampen niks. jaa da zwangergevoel, misselijk weinig eten, heel erg moe.
ik moet maar afwachten tot dinsdag.
2 jaar geleden
Kan soms idd te vroeg zijn! Succes dinsdag! Ik duim dat het gewoon goed is!
2 jaar geleden
Ik heb dit tijdens mijn 2de zwangerschap ook gehad. Ben een week later terug gegaan, toen zagen ze nog geen kloppend hartje. Maar de week erna wel en alles zag er goed uit. Een vroege echo kan je zo onzeker maken! Hopelijk is het bij jou ook gewoon goed!
2 jaar geleden
Reactie op Noel12
ik hoop het. het is mijn 4de zwangerschap, nooit meegemaakt.
Ja gek he, bij mijn eerste zwangerschap heb ik op de zelfde aantal weken een echo laten maken. En was alles duidelijk en goed zichbaar, en bij de 2de heb ik 2 weken in spanning gezeten😵