7 Reacties
2 jaar geleden
Misschien was je eisprong deze keer wat later? Dat is ook nog een mogelijkheid. Zodra ik ongesteld moet worden merk ik altijd een opgeblazen buik en pijn in mijn onderrug. Heb je ook geen idee dat je ongesteld zou moeten worden?
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Misschien was je eisprong deze keer wat later? Dat is ook nog een mogelijkh ...
Nee, ik heb echt geen gevoel dat ik ongesteld moet worden. Gisteren wel...
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Heel benieuwd naar je test! Al wat duidelijkheid? 馃檹
En waarvoor ben je ban ...
Negatief, maar ook nog niet ongesteld haha...
Ja ik denk op een zwangerschap... hartstikke welkom, maar ik weet niet of ik het aan kan al..
2 jaar geleden
Was dit de eerste keer na je bevalling dat je weer ongesteld moest worden? Meestal zit er na de bevalling 6 weken tussen de eerst volgende ongesteldheid. Bij mijn 2e zwangerschap verloor ik een beetje nestelbloed. Het moment dat het bevruchte eitje zich in de baarmoeder gaat nestelen. Ik dacht gewoon ongesteld te zijn, maar het was nog geen dag. Daarna werd ik het niet meer, dus zat ik wat berekenen er nog een paar weken naast ook. Over een week of twee nog maar eens een test doen.
2 jaar geleden
Negatief, maar ook nog niet ongesteld haha...
Ja ik denk op een zwangersch ...
Oohh ja die gedachte heb ik ook nog, maar inmiddels wel alweer 16 weken onderweg voor baby 2 haha 馃槉
Maar goed nog geen sprake van dus.. is het vaker onregelmatig geweest? Anders voor de zekerheid over een paar dagen nog een testje?