16 Reacties
2 jaar geleden
(Zelfgebakken) brood met pindakaas, appelstroop, jam of groentespread.
Of heel simpel fruit als ik die ene ochtend geen brood heb. Ik bied dan in de middag een broodje aan ipv nog een schaaltje fruit.
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Oh ontbijt, moet dat al? 🤣
Hier 's ochtends bij wakker worden BV en ander ...
Hier precies zo. Lees hier wel eens over hele boterham met beleg. Maar mijn kindje eet er geen hap van na vaak proberen.
Doe soms wat ontbijtgranen door de fruithap tond 9.30 maar begin is sochtends gewoon met een slokje moedermelk bij mama
2 jaar geleden
Hier bij wakker worden om 7:00 bordje pap van 150+5 en Olvarit 8+ en dan om 10u fruithapje, middag brood aanbieden (wat ze nog steeds niet echt wilt 🤷🏻♀️) fles 180+6 en om 3u tussendoortje kan van alles zijn. Tussen half 5 en 5u 200gr groente en milde kwark met suikervrije siroop, dan tussen half 7 en 7u 180+6 voor de nacht.
2 jaar geleden
Wij geven pap als ontbijt. Meer omdat dat sneller gaat dan een broodje eten. Is een broodje een optie voor jouw kindje?
2 jaar geleden
Wij beginnen ook met borstvoeding en een uurtje erna krijgt hij of pap, papfles of een broodje/boterham.
2 jaar geleden
Onze kleine heeft ook koemelkallergie en moet zeggen dat er genoeg te koop is😊 het is even etiketten lezen maar je wordt er vanzelf handig in😁
'S morgens krijgt onze zoon een uurtje na de borstvoeding een volkoren boterham (van AH versafdeling is meeste zonder koemelk) met plantaardige magerine en beleg met daarbij wat lauwe thee te drinken.
Maar hij is een grote eter😅 lunch ook boterham, tussendoor 2 stuks fruit en savonds 250 gram warm eten.
2 jaar geleden
Ik geef elke ochtend een klein schaaltje kokosyoghurt. Dit is plantaardig en zitten ook geen E-nummers in (ongezoete variant). Daar doe ik een handje gezonde zaden in en wat fruit. Hij vind het heerlijk:)
2 jaar geleden
Hier rond 7u 180ml fles en uurtje daarna klein bakje havermoutpap gemaakt van half schepje poedermelk met water en een flinke eetlepel havermout. Soms met kaneel en appel of peer erdoorheen.
Dan na het eerste slaapje groeten of fruit en om 12:00 1,5e boterham of een gebakken ei met groenten.