20 Reacties
2 jaar geleden
een bakje met brinta (niet de originele brinta. Maar granen voor 12 maanden+)
2 jaar geleden
Ik geef havermout met yoghurt of een boterham. Wel vind hij de fles nog erg lekker… vanochtend overstuur naar de yoghurt omdat hij geen fles kreeg. Wat ik dan vaak doe is halfvolle melk mengen met water. Vanochtend 30 cc melk 70 cc water en daarna weer hartstikke vrolijk. Hij wordt nog zo blij als hij de fles ziet
🤭
2 jaar geleden
Ik geef mn dochtertje van 13mnd een boterham met smeerkaas/ boter en een eitje ernaast/ notenpasta/ appelstroop of soms een pannekoek + appelstroop en fruit er naast
2 jaar geleden
2 boterhammen. Eigenlijk al vanaf 11 maanden .
Met boter, jam, pindakaad, hummus, smeerkaas, Appelstroop etc. Etc. Loedermoeder 🙃
2 jaar geleden
Reactie op lisavl
Ik geef havermout met yoghurt of een boterham. Wel vind hij de fles nog erg ...
Herkenbaar haha. Wij geven havermout gekookt in water + banaan en daarna een flesje halfvollemelk waarvan 150cc water en 100cc melk
2 jaar geleden
Mijn dochtertje van 13 maanden is nog niet echt een brood fan. Ze krijgt van mij 90ml biologische half volle melk met 2 schepjes pap erin, ze wordt ook helemaal vrolijk als ze fles alleen al ziet 🤷🏻♀️ daarna krijgt ze wel brood, cracker of een krentenbol. Maar dat eet ze op de cracker na niet helemaal op. En 1x in de week een gekookt eitje
2 jaar geleden
Onze dochter krijgt als ontbijt havermoutpap (met amandelmelk) met banaan en vaak nog iets erbij zoals blauwe bessen of frambozen.
Voor de ouders die in de ochtend brood geven.. geven jullie dan als lunch ook weer brood?
Misschien een leuke tip om te volgen op Instagram; kleinebuikjesvullen.
Ik doe daar veel inspiratie op!
2 jaar geleden
Flesje gewone melk van 150 ml, daarna ontbijt, dat kan echt van alles zijn, havermout of overnight oats, yoghurt met fruit, heel vaak gewoon een broodje met wat fruit ernaast, of anders iets wat ik op voorraad in de vriezer heb liggen (gezonde pannenkoekjes, bananenbrood oid). Maar meestal heb ik rond lunchtijd meer tijd om iets 'vers' te maken, 's ochtends ben ik nog te moe😄
2 jaar geleden
Ons zoontje krijgt de ene keer pap 12+ maanden van Nestle in de ochtend met kv erbij nog tot de potten op zijn, maar wel in een bakje met lepel met een halve beker water erbij. En soms gewoon een boterham met beleg en een halve beker water of diksap.
Hele beker water drinkt die van ons nooit op in de ochtend