9 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op baby0621
Ik ben bijna 4 maanden zwanger van de tweede! M’n zoontje is geboren in jun ...
Ah gefeliciteerd!😁 Was het bij jullie gepland?😊
Wij hebben een enorm slechte slaper dus denk nu echt ojeee😂 maar ondertussen is het wel een beetje aan het landen. Ik maak me misschien eerder druk om reacties van andere, omdat iedereen weet dat de kleine nu gewoon niet heel makkelijk is. Maar aan de andere kant denk ik iedereen kan lekker wat denken je eigen gezin is toch het belangrijkste 😊
2 jaar geleden
Reactie op Denisedj
Ah gefeliciteerd!😁 Was het bij jullie gepland?😊
Wij hebben een enorm sle ...
Nee ook ongepland! Maar ik wilde ze wel graag dicht op elkaar, dus voelde als een cadeautje!
Maar dat kan ik me goed voorstellen, dat is inderdaad pittig! Maar je hebt nog 8 maanden, gelukkig wordt hij of zij niet morgen geboren. Dat vind ik altijd een hele geruststelling.
En luister naar mijn vriend (😂): boeie wat andere mensen vinden, het gaat om jou en mij en ons gezin, en als ze wat vinden is dat hun probleem, want wij gaan ons niet druk maken over anderen hun mening. (En daar kijkt hij dan heel streng bij🤪).
Maar zonder grappen, hij heeft gelijk. Jullie leven, jullie beslissingen, jullie kinderen. En als ze er iets van vinden dan zeg je: ik hoef het niet te horen, wij zijn heel blij en als je dat niet voor ons kan zijn, dan wil ik het er met jou niet meer over hebben.
2 jaar geleden
Niet onverwachts maar gepland. Inmiddels is de oudste bijna 3 en de jongste net een jaar. En boh wat geniet ik ervan 🥰
2 jaar geleden
Ahhhh wat super leuk gefeliciteerd 🥳
Mijn zoontje is van 22 juni 2021 en 2 weken geleden op 13 juli ben ik bevallen van nog een zoontje. Het is druk, pittig soms als ze beide tegelijk de fles moeten of aandacht. Maar het is het zeker waaard 🥰
En andere mensen hebben altijd wat te zeggen. Hebben altijd een mening en moeten die helaas in je gezicht gooien. Maar het is jullie gezin, jullie geluk en alles loopt wel los. Ga er heeeerlijk van genieten! En hoe leuk is het als ze straks heeerlijk met elkaar kunnen spelen, omdat er maar zo weinig leeftijds verschil tussen zit.
2 jaar geleden
Ik ben op het moment 30 weken zwanger, en ons zoontje is bijna 14 maanden. Voor ons was het ook niet gepland, maar wel welkom. M’n partner was er gelijk super blij mee maar bij mij moet het idee soms nog steeds een beetje landen omdat ik nogal een streskip ben. Ons zoontje is echt de makkelijkste niet, slaapt mega slecht, dus heb echt zo iets van ohhhhh hoe ga ik dit doen?!
2 jaar geleden
Hier ook weer zwanger, nu 15 weken. Niet onverwachts, maar wel meteen raak, terwijl we zoiets hadden van als het een half jaar duurt, ook goed.. Vind het ook spannend hoe te doen straks, we hebben nu een redelijk makkelijk kind en me ouders zeiden al, kan alleen maar minder worden straks.. Ik hou mezelf voor dat ze uiteindelijk lekker samen kunnen spelen en dingen doen, waardoor het dan weer makkelijker zal worden ☺️