3 Reacties

2 jaar geleden

Oei, de hele dag niks gedronken? Daar vind ik wel wat van... Ik werk zelf in de kinderopvang en ik en mijn collega's zouden in dit geval zeker alles aanbieden wat je meegeeft. En dan als ze het echt niet zou willen, proberen we thee/water/melk in verschillende bekers of de fles. Als ze ook dat niet zou willen hebben, hadden wij contact met jou opgenomen. En niet aan het eind van de dag pas bij de overdracht... Ik zou morgen idd hier zeker even over in gesprek gaan met de leidsters en desnoods contact opnemen met de locatiemanager. Kan toch niet zo zijn dat ze de hele dag niks drinkt...

2 jaar geleden

Oei, de hele dag niks gedronken? Daar vind ik wel wat van... Ik werk zelf i ...
Ik moet zeggen ik heb haar om 1 uur opgehaald. Ik heb haar thuis meteen drinken aangeboden en yoghurt. Maar het feit dat ik alles on aangebroken terug kreeg terwijl ik had aangegeven dat ze dit echt moest hebben als ze niet zou drinken maakte mij zo kwaad! Ik krijg meer gekke signalen bij die opvang… kinderen die in slaap vallen op de grond en dat telkens weer. Ik ga goed observeren en idd een gesprekje met haar mentor aan. Ohja en de yoghurt stond ook niet in de koelkast wat ik had gegeven 😞

2 jaar geleden

Ik moet zeggen ik heb haar om 1 uur opgehaald. Ik heb haar thuis meteen dri ...
En dronk ze toen wel? Schrok al, dacht dat ze de hele dag niks had gedronken, dan gaat er echt iets mis. Hoewel het natuurlijk ook gewoon gek is dat je alles zo weer mee terug krijgt. Dat er een keer iets vergeten wordt, kan gebeuren, dat overkomt mij ook wel. Maar juist bij een kindje wat met de warmte van de afgelopen dagen slecht drinkt, zou ik extra alert zijn... Als je onderbuikgevoel niet goed is zeker het gesprek aan gaan! En yoghurt hoort gewoon in de koelkast 😲