27 Reacties
2 jaar geleden
Hij nog 1 flesje opvolgmelk in de avond die de ene keer wel op gaat en de andere keer niet. Krijgt bij de broodmaaltijden halfvolle melk aangeboden en drinkt daar per keer 100-150ml van op.
2 jaar geleden
Reactie op Vany23
Mijn dochter krijgt ook nog 3 flessen ochtend, middag een kleine flesje voo ...
Hier precies zo... Soms voel ik mij schuldig want vaak lees je dat dat op deze leeftijd niet meer zo hoort. Maar onze kleine vind het nog superlekker. Vast voedsel gaat verder ook heel goed.. Dus ik denk dat ik mij niet druk moet maken maar goed haha...
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Hier precies zo... Soms voel ik mij schuldig want vaak lees je dat dat op d ...
Schuldig? Niet doen! Als ie een glas gewone melk zou drinken, zou je je dan ook schuldig voelen? Kv is niet perse iets slechts toch? Zeker niet als de rest van de voeding gewoon goed gaat. Geen zorgen maken!
2 jaar geleden
Mijn zoon drinkt nog 3/4 flessen per 24u 🙈
Smorgens rond 9/10, savonds tussen 6/7 en snachts ergens tussen 1 en 5... en soms wilt ie smiddags ook nog..
Verder eet ie gewoon brood als ontbijt en lunch, fruithapjes, snacks, avondeten.. Gewoon gulzig ventje denk..
2 jaar geleden
Reactie op Thérèse
Schuldig? Niet doen! Als ie een glas gewone melk zou drinken, zou je je dan ...
Dat is ook zo. Maar je hoort vaak dan mensen van: oh hij is 12 maanden. Moet ie niet van de KV af? 🤦🏽♀️ Ik word daar rete onzeker van haha
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Dat is ook zo. Maar je hoort vaak dan mensen van: oh hij is 12 maanden. Moe ...
Dat herken ik wel, ben ik ook gevoelig voor. Maar tegelijk merk ik inmiddels dat iedereen altijd wel ergens iets van vind. Kv is ook gewoon melk, alleen niet uit een pak van het koelschap van de supermarkt. Ze mogen vanaf een jaar "gewoon" halfvolle melk, maar niets moet. Er bestaat niet voor niets opvolgmelk 3 t/m 6.... er zijn zat mensen die gewoon kv geven na een jaar. Of dat dan opvolgmelk 3 t/m 6 of gewoon 2 moet zijn is een andere discussie. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
2 jaar geleden
Reactie op Thérèse
Dat herken ik wel, ben ik ook gevoelig voor. Maar tegelijk merk ik inmiddel ...
Ja zeker waar! Bedankt voor de oppepper in iedergeval ☺️😁