10 Reacties
2 jaar geleden
Dat je geeft om je kind en je je zorgen maakt is een heel normaal iets. Dat is niet iets wat je hoeft af te leren. Je moet wel leren rustiger te worden. Weten waar de gevaren zijn. Waar je op kan letten
https://www.thuisarts.nl/koorts-bij-kinderen/mijn-kind-heeft-koorts
Bij deze site krijg je handvatten. Kijk bij meer informatie en dan het boekje downloaden.
Mijn pijlers waar ik mij echt zorgen over maak zijn
- extreem huilen
- erg suf
- niet wegdrukbare plekke
- Koorts hoger dan 40 graden
2 jaar geleden
Mag ik je sterrenbeeld raden 🤣kreeft toevallig? Ik heb het ook vreselijk hoor ,en ik heb 4 kinderen kan je na gaan ,als ze ouder worden wordt het een heel stuk minder gelukkig 🥳maar zo jong heb ik het ook 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Mag ik je sterrenbeeld raden 🤣kreeft toevallig? Ik heb het ook vreselijk h ...
Haha. Nee ben een leeuw…😜
Ik loop alleen maar rond met een rot gevoel in m’n maag. Ze is de afgelopen week heel ziek geweest ziekenhuis geweest alles erop en eraan.. mijn vriend kan het goed relativeren, maar ik daarin tegen.
2 jaar geleden
Reactie op RomyBr
Haha. Nee ben een leeuw…😜
Ik loop alleen maar rond met een rot gevoel in ...
Nou ik snap je heel goed ,bij mij helpt het om afleiding te zoeken, samen fietsen ofzo anders blijf je er te lang in hangen, mijn zoontje heeft een zeldzame bloedziekte en daar kan ik ook teveel mee bezig zijn soms 😑wat als dit wat als dat ,hij groeit niet war nu ,en heel vaak ziek ! En dan ook gelijk 41 graden koorts en nu ,maar kinderen voelen je heel goed aan dus dat wil ik ook niet ...sterkte je kunt dit 😁💪
2 jaar geleden
Ik snap je heel goed! Maar logisch denk ik ook 😅 als die van mij ziek zijn, zeg in altijd geef het maar allemaal aan mama. Herkent iemand dat ook?
2 jaar geleden
Ik snap je heel goed! Maar logisch denk ik ook 😅 als die van mij ziek zijn ...
Jaa altijd... Ook met die kindervaccinaties. Soms denk ik wel eens: Kon ik die prikken maar nemen zodat ons kleintje dat niet hoeft te doorstaan.. 😭
2 jaar geleden
Heeeeel herkenbaar, heb zelf OCD wat dit gevoel en de angsten verergeren 🙈 De gedachten zijn heel natuurlijk en helpen je kleine beschermen maar als ze de overhand nemen is dat zeer slopend. De tip die mij helpt: Die gedachten helpen je niet om de pijn te verzachten op het moment dat er echt wat gebeurt. Je kunt je er niet op voorbereiden. Mijn vriend zegt altijd, zolang het niet regent schijnt de zon. Maar ja mijn gedachten gaan altijd alle kanten op. Mijn vriend is nu met alle drie op pad, heb alle scenario’s al in mijn hoofd gehad 🙈 De kunst van het opvoeden is om los te laten. Voortdurend in angst leven is echt slopend. Mijn coach zei, je moet reële en niet reële angsten goed van elkaar scheiden. Maar ja die hersenpan van mij 🤯