4 Reacties

2 jaar geleden

Wellicht wel overwegen om hem zelf te laten eten. Begin dan anders met stukjes banaan die je een beetje geprakt hebt. Je kan hem ook op schoot houden als je alsnog ooit de rapley wilt proberen. Misschien komt het door het soort brood. Bak je bijv zelf?

2 jaar geleden

Wellicht wel overwegen om hem zelf te laten eten. Begin dan anders met stuk ...
Nu geven we het hem wel zelf hoor, maar hij gooit het direct op de grond met een vies gezicht. Is dit iets dat ze wel leren op termijn, als je het blijft geven? Je krijgt er ook zo weinig uitleg over😅. Bij kind&gezin zeiden ze tegen mij: ‘smeer er maar wat boter op’ en dat was het dan. Maar hij mag niet meer eten, want hij eet al grote porties, maar hij zit onder de curve dus geef hem maar meer🤯😅.

2 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Nu geven we het hem wel zelf hoor, maar hij gooit het direct op de grond me ...
Ah oke. Ik heb bij mn dochtertje gemerkt dat ze wel echt moest wennen, maar ze eet nu zelfs een sneetje extra soms. Heb je getoast brood geprobeerd? Welk beleg doe je erop? Appelstroop is hier bijv makkelijker dan notenpasta. Ik geef soms ook een bordje zonder vakken met een deel brood en een deel blauwe bessen. Ze gaat dan eerst voor de bessen en daarna wat brood.

2 jaar geleden

Als je het brood roostert wordt het wat minder plakkerig in zijn mond, misschien helpt dat?