6 Reacties
2 jaar geleden
Woow heel herkenbaar. Mijn zoontje heeft vorige week ook 4 dagen koorts gehad. En nu veel overstrekken. Ook al overwogen om de osteopaat te bellen omdat het dan echt lijkt alsof hij pijn heeft, zo gaat hij dan te keer. Alleen ons zoontje doet het alleen als hij niet "wil" liggen. Op bed leggen gaat bijvoorbeeld prima, maar hij heeft een hekel aan verschonen, wanneer ik het verschoningskussen pak en dan mijn zoontje wil optillen dan is hij niet te houden en krijst dus ook alles bij elkaar en overstrekt zich flink. Klinkt een beetje vreemd, maar in het geval van ons zoontje lijkt het alsof hij in een nieuwe "fase beland is" en ook wel wat aan het uittesten is.
Hij is dan vooral heel boos en overstrekt zich dan.
Het is dus niet precies hetzelfde als bij je dochtertje, maar ik vond het wel heel typisch dat het ook na de koorts begonnen is. Kon het niet laten om te reageren. 😊
Succes met je meisje in ieder geval!
2 jaar geleden
Wow dat klinkt herkenbaar op bepaalde punten. Is inderdaad ook vooral als ze verplicht moet liggen. Ik ben erg benieuwd. In het verleden heeft een osteopaat goed geholpen om spanningen weg te keijgen dus ik ben nu ook benieuwd. Jij ook succes met je zoontje..
2 jaar geleden
Hier is dat ook met fases. Nu is zr ook ziek. In bedje leggen is ok. Maat verversen soms ook een gevecht
2 jaar geleden
Mijn zoontje doet dit af en toe ook, wanneer hij moet liggen om verschoond te worden, maar op dat niet wilt. Heb het ook 2-3 keer gehad wanneer ik hem in zijn autostoeltje wilde zetten.
Heel soms ook met het in bed leggen.
Mij is het opgevallen dat hij op dat moment niet uit mijn armen wilt