8 Reacties

één jaar geleden

Die van mij waren ook zoals die zondag en maandag op jou foto. Ik had toen gelezen dat er ongeveer 14 dagen na je menstruatie een ovulatie plaats vond. Ik begon 11 dagen na mijn menstruatie te testen. Eerste was ongeveer als ‘zondag’ en volgende dag als ‘maandag’. We hebben toen maar 1x sex gehad en ik was er heel zeker van dat het weer niet raak was, we waren toen 9 maanden bezig. Maar bleek toch zwanger te zijn. Ik had een cyclus van 33-37 dagen. Nu sinds 4 maanden regelmatig van 28 dagen.

één jaar geleden

Hier lijkt nog geen positieve test bij te zitten. Mogelijk heb je je ovulatie echt pas later. Zeker als je een lange cyclus hebt. In principe heb je je ovulatie ongeveer 2 weken voor je menstruatie maar het kan ook zo zijn dat je luteale fase wat korter is bijvoorbeeld en je dus later pas ovuleert. Ik zou nog even door testen

één jaar geleden

Ik zit nu aan twee weken na laatste menstruatie... pfff

één jaar geleden

Reactie op pinoccio97

Ik zit nu aan twee weken na laatste menstruatie... pfff
Maar opzich als je een langere cyclus hebt zou het dan toch wel logisch zijn dag je nog niet positief test. Zou echt nog even doortesten dan hoor. Meestal is je eisprong zo'n 2 weken voor je nieuwe menstruatie. Maar kan ook dat die fase bij jou wat korter is. Het is natuurlijk maar een indicatie.

één jaar geleden

Als je uit gaat van 33 dagen, dan zal je ovulatie rond CD 19 zijn. Als je luteale fase hebt van 14 dagen

één jaar geleden

Dan zou je zeggen dat ik m nu gehad heb dan... moet de test altijd knallen dan?

één jaar geleden

Ik gebruikte digitale ovulatietesten van Clearblue. Daar was het resultaat ofwel een leeg rondje ofwel een smiley. Heel overzichtelijk en heb nooit getwijfeld of ik nou wel of niet een LH piek had. Dus als het zo onduidelijk blijft voor je zou ik je deze testen zeker aanraden.

één jaar geleden

Toch maar door gaan testen... nu lijkt ie toch beter of niet?