7 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar! Mijn oudste (net 4) ook overdag al een jaar zindelijk, maar in de nacht nog niet. Als hij een luier om heeft dan plast hij sowieso en kan dan zelfs ook nog wel een doorlekken. Wij geven hem bij eten nog 1 glaasje drinken en meer niet meer. En dan laten we hem nog 2x plassen voordat hij gaat slapen. Net voordat de Sint in het land aan kwam hadden we zonder luier geprobeerd. Ging goed tot de Sint in het land daadwerkelijk was aangekomen 🙈 in januari doen wij weer een nieuwe poging.

één jaar geleden

Helaas heb ik geen tips tegen het doorlekken, maar weet dat het helemaal niet gek is dat je zoon ‘s avonds nog niet zindelijk is. Sowieso duurt dit bij jongetjes meestal iets langer. Komt vanzelf. Ik hoop dat je hier genoeg tips krijgt tegen het doorlekken, want dat is voor niemand fijn. Succes!

één jaar geleden

Mijn zoontje wordt januari 8 en is ‘s nachts ook nog niet zindelijk. Het komt zeer regelmatig voor hoor. Je kindje is echt geen uitzondering. 😊 Hier toen een luier maat 6 met een kraamverband erin (zonder plastic onderlaag, zo’n dikke lap). Dit was de enige oplossing. Nu heeft hij inmiddels broekjes die vergoed worden. Toevallig waren ze vorige week op en heeft hij 2 nachten weer met een luier maat 6 geslapen. 🙈🤣

één jaar geleden

Bedankt voor de fijne reacties! En geruststelling♡ ga de tips zeker meenemen. X

één jaar geleden

Wat hier goed helpt tegen doorlekken is een beschermbroekje over de luier heen. Die worden ook gebruikt bij wasbare luiers maar ik gebruik het broekje sinds een paar weken over een gewone luier heen en dat gaat echt goed. Bij de billenboetiek bijvoorbeeld verkopen ze die in allerlei maten, ik weet niet tot welke maat.

één jaar geleden

Mijn zoontje is niet van die leeftijd maar heb wel een hele periode gehad van s nachts doorlekken met gevolgd een kindje die vroeg wakker is 's morgens. Alle luiers geprobeerd die in de winkels te koop zijn... inmiddels overgestapt naar Abena luiers (worden in de zorg gebruikt, en die werken top). Geen ochtend meer nat geweest.

één jaar geleden

Reactie op CurlyShirley

Mijn zoontje is niet van die leeftijd maar heb wel een hele periode gehad v ...
Ik word er ook zo moedeloos van. We hebben volgens mij alles geprobeerd, maar blijft vrijwel elke ochtend doorgelekt. Kan je een linkje delen welke luiers van abena gebruikt?