5 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij kwam dat toen door spataderen. Heb toen steunkousen gekregen. Pijn ging niet helemaal weg maar wel een stuk minder en kon weer meer doen voordat ik er last van kreeg

2 jaar geleden

Misschien een hernia, daar heb ik ook pijn in mijn benen door ..sterkte

2 jaar geleden

Pijn die uitstraalt is in veel gevallen wel pijn die wordt veroorzaakt door een zenuw. Maar bij een hernia zoals hierboven wordt genoemd zou die pijn ook moeten doorstralen naar je voeten en tintelingen moeten voelen. Zo ook pijn in je rug. Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Ik heb ook al een hele tijd pijn aan mijn bovenbeen, maar dan aan de buitenkant. Ik kreeg fysio hiervoor, anders dan de bekkenfysio. En bij mij was het een zenuw die bekneld zat door te hoge spierspanning in mijn bil.

2 jaar geleden

Misschien een liesbreuk? Komt wel vaker voor bij mannen, door te blazen op je handpalm kan je zien of er een bobbel ontstaat maar dat hoeft niet bij een kleine breuk. Ik zou ook naar de huisarts gaan. Verzakking van de baarmoeder kan misschien ook….. Maar weet niet of dat zo uitstraalt. Sterkte 💖

2 jaar geleden

Heel erg bedankt voor de reacties. Er is inderdaad gedacht aan een hernia, maar mijn rug gaat erg goed ook door oefeningen. Misschien toch iets met een zenuw bekneld... of iets met de lies. Bedankt voor het meedenken!