32 Reacties

Zou je het artikel kunnen delen?

2 jaar geleden

Wij hebben de ette tette. Heb idd ook al die artikelen gelezen, werd er een beetje moe van en besloten dat het vast zo nauw niet komt 😉. Ik vond zelf die verschillende bouwopties juist wel leuk. Ook mijn dochtertje vindt hem leuk, kan de spijltjes prima vasthouden met haar handjes. Op dit moment is de tentmodus nog het grootste succes

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Zou je het artikel kunnen delen?
https://www.google.com/amp/s/intheirowntime.nl/de-pikler-driehoek-acht-punten-waar-je-op-moet-letten-voordat-je-er-een-koopt/amp/

Reactie op PlantaardigMeisje

https://www.google.com/amp/s/intheirowntime.nl/de-pikler-driehoek-acht-punt ...
Wij hebben ons oog op eentje van Jindl die voldoet ook toch?

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

(Die zijn nu in de aanbieding btw)

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Welke precies want ik zie er meerdere?

2 jaar geleden

Wij hebben de Brubi, hij was er met 8 dagen na bestellen. Tot nu toe erg tevreden mee, kwaliteit is erg goed

Welke precies want ik zie er meerdere?
https://www.jindl.nl/product/jindl-inklapbare-klimdriehoek/ Deze!

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

https://www.jindl.nl/product/jindl-inklapbare-klimdriehoek/ Deze!
Ja ik denk dat die ook wel voldoet! Maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel goed zie vaak, en ik weet ook niet hoe nauw ik die eisen nou moet nemen 😅 twijfel nog steeds om voor de Ette Tette te gaan

2 jaar geleden

Wij hebben ook de ette tette gekocht. Het artikel had ik inderdaad ook gezien voor ik hem besteld heb, maar ik ben toch voor deze gegaan. Het is hier een groot succes, en mijn zoontje vind het juist heel leuk om vanalles aan de draai knoppen te hangen. Vooral de ronde ringen van de stapel toren. 😂 Ik moet wel zeggen dat het in elkaar zetten een stom klusje was 😒. Succes met je keuze!

2 jaar geleden

Wij hebben hem van Brubi, zijn er heel tevreden over! Volgens mij was deze er binnen een week toen.

2 jaar geleden

Reactie op Lieke N

Wij hebben ook de ette tette gekocht. Het artikel had ik inderdaad ook gezi ...
Bedankt voor het delen van je ervaring! Je hebt dus geen gevaarlijke dingen opgemerkt terwijl je zoontje ermee speelde? Mijn gevoel zegt dat onze zoon ook het meest plezier gaat hebben van een Ette Tette!

2 jaar geleden

Bedankt voor het delen van je ervaring! Je hebt dus geen gevaarlijke dingen ...
Ik zou geen ette tette kopen als je twijfelt tussen die en de brubi! De knoppen aan de zijkant kan je zoontje aan blijven hangen met kleding en het belangrijkste is misschien nog wel dat er bovenaan 2 stokken naast elkaar zitten waardoor hij hierop kan gaan proberen te staan. De stokken hebben ook geen gelijke afstand tussen elkaar waardoor het moeilijker is om te leren erop te klimmen.

2 jaar geleden

Reactie op Moe-der

Wij hebben de Brubi, hij was er met 8 dagen na bestellen. Tot nu toe erg te ...
Heb je deze op de site van Brubi zelf besteld?

2 jaar geleden

Wij hebben vorige week woensdag die van Brubi besteld en maandag binnen gekregen 👌🏻

2 jaar geleden

Bedankt voor het delen van je ervaring! Je hebt dus geen gevaarlijke dingen ...
Nee niet echt. Hij is een paar keer van de plank gevallen, dus die staat nog even op zolder tot hij wat groter is. Verder bevalt hij heel goed en laten we hem rustig ontdekken 😊

2 jaar geleden

Reactie op XilianRose

Wij hebben vorige week woensdag die van Brubi besteld en maandag binnen gek ...
Dat is snel! Heb je hem op site van Brubi zelf besteld?

2 jaar geleden

Wij hebben de pikler van Brubi op de website van Brubi besteld vorige week woensdag, hij is vandaag bezorgd.

2 jaar geleden

Heb je deze op de site van Brubi zelf besteld?
Ja!

2 jaar geleden

Dat is snel! Heb je hem op site van Brubi zelf besteld?
Ik had hem via Etsy besteld