14 Reacties
2 jaar geleden
Wij kregen van de spoedpost als tip het schoon te houden met babyshampoo 馃槆 ik zelf heb dit niet gedaan ik vond het een beetje eng k heb het alleen met lauwwater schoon gehouden
2 jaar geleden
Mn dochtertje had het direct na haar geboorte en laatst ook weer. Wat afgekoeld warm water op een watje is voldoende om het weg te halen. Het lost zichzelf op na een tijdje. Ook niet met blote vingers aan zitten. Ik weet hoe erg je geneigd bent om het direct schoon te maken.
2 jaar geleden
Toevallig heeft mijn dochter er nu ook last van en wat hier heel goed helpt is een warm bad met KRUIDVAT BABY EUCALYPTUS SCHUIMBAD erin en de oogjes goed schoonmaken. De rest van de dag heeft ze er geen last meer van.
2 jaar geleden
Reactie op Yeter Altuntas
Wij kregen van de spoedpost als tip het schoon te houden met babyshampoo 馃槆 ...
Die tip kregen wij ook! Wilde het eerst niet doen, want vond het maar niks, maar na 6 weken ALLES proberen wat niet werkte, heb ik een bakje gemaakt met afgekoeld gekookt water, 1 druppel Zwitsal er in, en toen schoon gemaakt door richting de neus te wrijven, het was direct weg en is nooit meer terug gekomen 馃槆
2 jaar geleden
Onze kleine heeft dit maanden terug ook gehad. Proberen schoon te houden met doek met lauw water. Dat is het enige wat ik gedaan heb. Na een paar dagen was het over