14 Reacties

2 jaar geleden

Wij kregen van de spoedpost als tip het schoon te houden met babyshampoo 馃槆 ik zelf heb dit niet gedaan ik vond het een beetje eng k heb het alleen met lauwwater schoon gehouden

2 jaar geleden

Ik deed met een watje en gekookt water, eerst even laten afkoelen natuurlijk. Dan is het het schoonst.

2 jaar geleden

Inderdaad beetje schoonhouden. Bij onze Norah ging het vanzelf weer over na 3 a 4 dagen. Ziet er wel heel zielig uit he 馃槬

2 jaar geleden

Reactie op Yeter Altuntas

Wij kregen van de spoedpost als tip het schoon te houden met babyshampoo 馃槆 ...
Owja met babyshampoo zou ik het ook niet durven 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op WRBB

Inderdaad beetje schoonhouden. Bij onze Norah ging het vanzelf weer over na ...
Jaaa heel zielig !

2 jaar geleden

Mn dochtertje had het direct na haar geboorte en laatst ook weer. Wat afgekoeld warm water op een watje is voldoende om het weg te halen. Het lost zichzelf op na een tijdje. Ook niet met blote vingers aan zitten. Ik weet hoe erg je geneigd bent om het direct schoon te maken.

2 jaar geleden

Je kan de huid ook masseren. Rondjes draaien tussen de neus en het oog. Gewoon met je vingertop. Dan stimuleer je het eruit maar gaat vanzelf over.

2 jaar geleden

Toevallig heeft mijn dochter er nu ook last van en wat hier heel goed helpt is een warm bad met KRUIDVAT BABY EUCALYPTUS SCHUIMBAD erin en de oogjes goed schoonmaken. De rest van de dag heeft ze er geen last meer van.

2 jaar geleden

Reactie op Yeter Altuntas

Wij kregen van de spoedpost als tip het schoon te houden met babyshampoo 馃槆 ...
Die tip kregen wij ook! Wilde het eerst niet doen, want vond het maar niks, maar na 6 weken ALLES proberen wat niet werkte, heb ik een bakje gemaakt met afgekoeld gekookt water, 1 druppel Zwitsal er in, en toen schoon gemaakt door richting de neus te wrijven, het was direct weg en is nooit meer terug gekomen 馃槆

2 jaar geleden

Onze kleine heeft dit maanden terug ook gehad. Proberen schoon te houden met doek met lauw water. Dat is het enige wat ik gedaan heb. Na een paar dagen was het over

2 jaar geleden

Schoonhouden met water en wachten tot het minder wordt. Onze dochter heeft bij elke verkoudheid meteen ook dichtgeplakte ogen. Ziet er zielig uit, maar kan weinig kwaad. Verder gewoon lekker in bad met een beetje eucalyptusolie. Dan kan al het snot lekker los stomen.

2 jaar geleden

Afgekoelde kamille thee op een watje. Kamille ontsmet en verzacht.

2 jaar geleden

Kan 2 weken duren ziet er inderdaad vies en zielig uit. Onze zoon ook 2x gehad maar gaat vanzelf weer over!

2 jaar geleden

Bij de apotheek kan je doekjes kopen, noemt Kamilosan. Beetje prijzig maat werkt wel goed.