8 Reacties

één jaar geleden

Dit hebben wij ook geregeld met onze kleine. Hij drinkt ook best veel over de hele dag verspreidt. Maar ik zorg ervoor dat ie zeker 1 uur voordat ie naar bed niet of nauwelijks meer drinkt. Dit werkt 9/10 keer goed gelukkig. Tips heb ik helaas niet.. Als ie doorgelekt is trek ik wel weer wat schoons aan. Het is niet anders. Ik ga hem snachts ook niet wakker maken om hem weer een schonen luier aan te geven. Hij slaapt altijd heerlijk door. Zonde om hem dan uit zijn slaap te halen. Dus dat is sowieso geen optie

één jaar geleden

Wat hier nu helpt is rompertje niet sluiten aan de onderkant. En ook idd voor het slapen minimaal een halfuur tot een uur geen drinken meer geven. Wij gebruiken de luierbroekjes van pampers baby dry maat 6.

één jaar geleden

Hier ook een tijd gehad. Kleine gaat rond 19u naar bed. Wanneer wij zelf naar bed gaan, tussen 22 en 23, geven we hem een schone luier. Kleine wordt niet echt wakker. We houden alles donker, zeggen niets. Kleine slaapt weer door en 's ochtends is hij droog :)

één jaar geleden

Hier ook super vaak gehad! Wat bij ons werkt, klinkt raar, is een kruidvat kraamverband open maken aan de onderkant (dat plastic laagje openscheuren, zodat ie doorlekt zegmaar) en die als extra absorptie in de luier legge 😊

één jaar geleden

Hier weer 2 dagen doorgelekt, ik lijk wel vervloekt zeg als ik zeg dat iets goed gaat😫

één jaar geleden

Heeft ons zoontje ook een tijd gehad. We zijn toen pampers premium protection gaan gebruiken in een grotere maat (4 past prima, maar we hebben voor 5 gekozen, neemt misschien meer op?). Daarnaast doen we zijn romper op de meest wijde knoopjes en heeft hij een rekbare, wollen romper aan. Een strakke romper kan namelijk ook voor doorlekken zorgen. Sindsdien nooit meer doorgelekt! Overdag gebruiken we de luiers van de Albert Heijn, want die Pampers zijn knetterduur ;-). Ook erg tevreden over!

één jaar geleden

Mijn zoontje had het ook een tijdje. Ik gebruik voor de nacht nu luiers een maatje groter dan overdag en dat gaat heel goed. Niet meer doorgelekt.

één jaar geleden

Wij hebben maat 4 van Kruidvat maar gebruiken nu luiers voor kinderen van 16-27 kilo voor de nacht terwijl onze dochter maar iets van 11.5 kilo is. Werkt goed bij ons!