9 Reacties

één jaar geleden

Wij gebruiken voor snachts luier broekjes, die lekken minder door. Wij hebben etos merk. Hebben nu heel af en toe nog een doorlek... Maar veel minder dan met gewone luiers

één jaar geleden

Wij gebruiken 's nachts luierbroekjes. En we verschonen nog vlak voordat wij zelf naar bed gaan. Heb ook wel eens iets gehoord over wasbare inleggers voor extra absorptie 's nachts.

één jaar geleden

Wij gebruiken een wasbare luier over de gewone luier heen. Nooit meer doorlek problemen. Voorheen een luierbroekje erover ging ook goed.

één jaar geleden

Ik gebruik nr 6 night pants van pampers, en hierover nog een luier broekje. En romper los. Dit werkt over het algemeen goed. Gaat soms nog wel een keer mis.

één jaar geleden

Reactie op Annieke18

Wij gebruiken een wasbare luier over de gewone luier heen. Nooit meer doorl ...
O dat vind ik nog een heel goed idee. Dank!

één jaar geleden

Ik had dat ook met de luiers van kruidvat. Heb toen maat 5 luierbroekjes van albertheijn gebruikt, ging een tijdje goed. Toen weer steeds doorlekken. Maat 6 15+kg daarvan was te groot. Heb nu luierbroekjes van pampers baby dry maat 6 is vanaf 14 kg. En gelukkig al een tijdje droog. Hier ook heel soms nog een doorlek maar niet meer elke dag zoals eerst. Ga de tip van de wasbare luier ook eens proberen.

één jaar geleden

Wij doen 2 luiers van pampers baby dry over elkaar heen en dan maat 4+ (ons zoontje heeft een smal postuur), lekt daardoor nooit meer door en soms kunnen we in de ochtend de bovenste luier nog gebruiken.

één jaar geleden

Reactie op Annieke18

Wij gebruiken een wasbare luier over de gewone luier heen. Nooit meer doorl ...
Hoii, Welk merk?

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem gehad. Buikslaper. Overdag maat 4 van kruidvat en snachts had hij maat 4+. Ging altijd goed tot sinds kort. Toen maat 5 gehaald maar nog steeds zelfde probleem. Heb nu maat 4 baby dry luierbroekjes van pampers en blijft nu helemaal droog! Zit een stoprand in luierbroekjes en gaat super