16 Reacties

2 jaar geleden

Hier fan van Shoesme. Goede kwaliteit en leuke modelletjes

2 jaar geleden

Ik heb schoentjes van het onderstaande merk. Vond dit hele fijne schoentjes https://www.thiscuteness.nl/?gclid=CjwKCAjwquWVBhBrEiwAt1KmwrKK536TpfFzzY6GaW5Cm7GcXg6Bd9CMpln3xgvGtFXDYNlxgB70MxoCtaEQAvD_BwE

2 jaar geleden

Bij van haren hebben ze ook schoentjes met een flexibele zool

2 jaar geleden

Bij de scapino schoenen van groot😊 nu verschillende van 30 voor 15 euro

2 jaar geleden

Wij zijn onlangs bij een kinderschoenenwinkel geweest en hebben op advies van de verkoopster schoentjes van Cienta gekocht. Flexibele zool maar wel wat steviger aan de zijkanten zodat hij niet naast de zool gaat lopen.

2 jaar geleden

Hier bij mijn oudste de schoenen van shoesme, super leuke schoenen en hun gaven ons advies over welke schoenen we het beste konden aanschaffen.

2 jaar geleden

Wij gaan voor Shoesme of Naturino. We zijn laatst bij een kinderschoenenspeciaalzaak geweest en kregen dit geadviseerd. Ons zoontje rolt echter zijn voetje nog niet goed af, dus zij adviseerden om nog even te wachten met schoentjes.

2 jaar geleden

Hier ook shoesme aangeraden gekregen in de schoenenwinkel

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met leren slofjes, toen hij ging langslopen kreeg hij eerste stapschoentjes van Shoesme en nu heeft hij sandaaltjes van Camper. Inmiddels loopt hij de hele dag, binnen en buiten. Nu vraag ik me af. Er zijn van shoesme eerste loopschoenen als vervolg op eerste stapschoentjes en gewone schoenen. Welke zou ik nu het beste kiezen voor komende herfst/winter?

2 jaar geleden

Bij de Scapino heb ik fijne schoentjes gevonden ze zijn als het goed is 30 euro. En een fijn zooltje

2 jaar geleden

Reactie op manden

Bij de scapino schoenen van groot😊 nu verschillende van 30 voor 15 euro
Deze heeft ons zoontje ook. Lekker betaalbaar en toch goeie flexibele zool.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wij zijn begonnen met leren slofjes, toen hij ging langslopen kreeg hij eer ...
Ik ben nu trouwens geslaagd voor schoenen bij schuurmans schoenen, van Keq😊

2 jaar geleden

de schoenen van reebok zijn heel stevig en een goede zool! Ze zijn ook niet zo duur en lekker basic onder allemaal outfits

2 jaar geleden

Richter zijn heel licht en flexibel. De opvolger van elephanten

2 jaar geleden

Wij hebben voor de tweede keer de schoentjes van Cienta besteld. Lekker makkelijk aan/uit en fijne zool (lekker soepel). Ze zijn van stof, dus voor de herfst misschien minder handig maar nu met het warme weer erg fijn.

2 jaar geleden

Hangt beetje van jullie budget af. Kinderspeciaalzaken hebben ze beste advies wanneer welke schoentje dragen en welke maat. Want ze groeien erg snel uit. Soms hebben ze een aanbieding en soms ga ik online voor tweede paar. Die kan je zoveel goedkoper aanschaffen