18 Reacties
2 jaar geleden
Deze gisteren gekocht voor de zomer en we hebben ook nog dezelfde als FEMFF net poste alleen ander kleurtje die zijn ook echt top.
Heb het vaker gepost maar het is belangrijk dat je kindje in de fase dat ze leren lopen flexibele zolen dragen. Zodat ze hun voetje goed leren afrollen.
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft die van aapies. Flexibele zool, makkelijk aan en uit doen, goeie grip voor als ze wel gaan staan/lopen en niet zo duur.
2 jaar geleden
Hier heeft ze de slofjes van baby dutch aan, kan ze goed mee kruipen en zit genoeg grip onder wanneer ze gaat staan. Daarnaast heeft ze ook wollen slofjes/schoentjes van kidzbuhel met flexibele zool. Wat hier onder al genoemd wordt, zolang ze maar een flexibele zool hebben. Merk wel dat kruipen iets lastiger is met echt een (flexibele)zool.
2 jaar geleden
Wij gingen afgelopen weekend naar diverse schoenenwinkels maar ze raden het overal af. Ze zeggen dat we moeten komen wanneer ze zelfstandig buiten gaat/kan lopen.
Ze loopt nu aan een wagen en onze handen.
Binnen het best op blote voeten, voor de ontwikkeling van de voeten en buiten het best nog met flexibele zool. Ze raden ons aan deze te bestellen.. lodger first steps
Die hebben we nu binnen 😊
Wanneer ze zelfstandig loopt gaan we echte schoenen kopen, dan zullen haar voeten vast ook weer gegroeid zijn (ik las 3a 4 schoenmaten per jaar 😯)
2 jaar geleden
Wij hadden eerst Leren slofjes van go bananas (shoesme). Toen hij echt flink langs de tafel begon te lopen kochten we de eerste stapschoentjes van shoesme. Doordat het nu steeds warmer word het het stoom uit meneer zn schoentjes komt (hij loopt ook buiten aan de hand hele stukken mee en begint te oefenen met los) hebben we nu een soort leren sandaaltjes (open maar met een dichte neus, omdat ik veel te veel horrorsenarios van halve tenen die aan een stoeptegel blijven hangen in m'n hoofd heb) van Camper, met soepele zool (net als zn schoentjes van shoesme).
2 jaar geleden
Ik zoek vooral sandalen. Had leuke van de h&m maat 18/19, maar veel te groot.
Ze loopt nog niet, maar om haar op blote voeten mee op de fiets te nemen vind ik niks.
Iemand tips? ☺️
2 jaar geleden
Ik heb deze gekocht bij de Scapino. Deze kan je helemaal dubbelvouwen zijn dus lekker soepel😊
2 jaar geleden
Reactie op Wiebelkont
Ik heb deze gekocht bij de Scapino. Deze kan je helemaal dubbelvouwen zijn ...
Vind deze echt heel tof!