29 Reacties

2 jaar geleden

Ja lastig ! Ik zat te denken aan een speelgoedkeukentje met toebehoren

2 jaar geleden

Ik heb op amazon wat Montessori speelgoed gekocht. Lijkt op het merk Grapat (grapat vond ik te duur). Ik merk dat ze op de opvang nu heel erg naar duplo trekt dus ik denk dat ik dat haal. Maar als ze zo jong zijn is nog zo moeilijk. Want ze spelen soms een week met iets en dan is het klaar.

2 jaar geleden

Wij weten nog niet wat we doen dit jaar. Mijn meisje zal dan 1.5 wezen. Haar 2 neefjes zijn dan 4.5 en bijna 2. Die maken het wat meer mee. Waarschijnlijk doen we iets met pakjes avond. Wij zijn meer met kerst. Dan pakken we altijd iets groter uit. Als de kids groter worden en echt snappen van wie sinterklaas is. Dan zal dat iets groter zijn dan kerst.

2 jaar geleden

We hebben het al in huis. Werkbank , loopfiets 4 in 1 , puzzels van hout die dieren nadoen, smartmax my first, smartmax dieren , smartmax trein .. Al de oude baby speelgoed gaan we weg doen en zo is er plaats voor Sinterklaas.. ps: 1ste klein kind dus hij is rot verwend..

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Ja lastig ! Ik zat te denken aan een speelgoedkeukentje met toebehoren
Die hebben we al van de oudste. Maar is wel een succes vooral het open en dicht doen van de deurtjes

2 jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Ik heb op amazon wat Montessori speelgoed gekocht. Lijkt op het merk Grapat ...
Oohhh, heb je een linkje? Is het wel verf veilig zegmaar? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Ik heb op amazon wat Montessori speelgoed gekocht. Lijkt op het merk Grapat ...
Bedoel je merle toys? De oudste is 4 en die is nog steeds overal zo op uit gekeken🙈 de jongste speelt tot nu toe beter met zijn speelgoed

2 jaar geleden

Hier word al maanden iedere dag met de holztiger dieren gespeeld😊

2 jaar geleden

Ons meisje is helemaal gek van Duplo... Met diertjes en deurtjes.. En om te gooien🤣

2 jaar geleden

Reactie op Jessie1979

Ons meisje is helemaal gek van Duplo... Met diertjes en deurtjes.. En om te ...
Komt mij bekend voor… heb je link van jullie duplo?

2 jaar geleden

Reactie op VBS

Deze is ze helemaal weg van

2 jaar geleden

Reactie op VBS

En deze... Ze komen regel matig in de aanbieding bij de bol.com

2 jaar geleden

Reactie op Jessie1979

Deze was in de aanbieding bij KV. Ik geloof iets van rond de 8-9 euro en 2e lego setje halve prijs.. Mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn.. super leuk setje is het 😊

2 jaar geleden

Reactie op Jessie1979

Deze heb ik ook op t lijstje staan. Zag ze nu bij kruidvat liggen voor iets meer dan €8

2 jaar geleden

Nog meer leuke aanbiedingen

2 jaar geleden

Wij doen nog niks met sinterklaas

2 jaar geleden

De auto’s van smartmax zijn hier een hit. Uit elkaar halen, in elkaar zetten, draaien en dan kun je er ook nog mee rijden.

2 jaar geleden

Onze dochter is van fan de dansende luipaard van fisher price. Ze vind muziek ook helemaal geweldig!☺️😍

2 jaar geleden

Reactie op Sigis

De auto’s van smartmax zijn hier een hit. Uit elkaar halen, in elkaar zette ...
Bedoel je deze?🤗

2 jaar geleden

Reactie op Chann07

Bedoel je deze?🤗
Ja die ja inderdaad 😄