9 Reacties

2 jaar geleden

Waarom mag ze de fles pas om half 9? Kan je de fles niet eerder geven en dan laten slapen, misschien dat dat ook werkt. Hier. Half 7/7 uur laatste fles en dan der bedje in.

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Waarom mag ze de fles pas om half 9? Kan je de fles niet eerder geven en da ...
Sluit me hierbij aan…

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Als ze naar de opvang is geweest dan is ze heeeel moe dan lukt haar wakker houden tot half 7 meestal niet. En meestal als ik haar half 7 de fles geef dan komt ze rond 9u weer. Om 7u slaapt ze dan wel door. Ik heb haar nu uiteindelijk wle de fles geven, (7u) omdat ik het zo sneu vond 😅

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

En half 9 de fles omdat ze om half 5 pas de fles had gehad op de opvang😊

2 jaar geleden

Als ze naar de opvang is geweest dan is ze heeeel moe dan lukt haar wakker ...
Kan je niet vragen of de opvang eerder de fles kan geven, omdat je anders s avonds in de knoop komt? Hier ook wel eens voor half 7 de fles hoor, als ze in de late middag niet meer geslapen heeft. Gelukkig slaapt ze nu lekker en wie weet wel gewoon door ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Kan je niet vragen of de opvang eerder de fles kan geven, omdat je anders s ...
Ze had op de opvang van 9 tot 12 geslapen dus de tijden waren sowieso heel gek vandaag dus kan het ze ook niet kwalijk nemen haha 🙈 ze belde zelfs vanmorgen om te overleggen qua tijden en hapjes etc. Doorslapen gaat gelukkig goed! Morgen een betere avond dan maar 😅

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Kan je niet vragen of de opvang eerder de fles kan geven, omdat je anders s ...
Of vragen of ze om half 5 een iets kleinere fles geven dan normaal. Zodat ze om half 7 gewoon honger heeft en dan een goede fles leeg drinkt.

2 jaar geleden

Reactie op Thérèse

Of vragen of ze om half 5 een iets kleinere fles geven dan normaal. Zodat z ...
Dat is een goeie ! Dat ga ik doorgeven morgen dankjewel.

2 jaar geleden

Ze had op de opvang van 9 tot 12 geslapen dus de tijden waren sowieso heel ...
Ohhh als ze al goed doorslaapt zou ik inderdaad die fles van half 5 iets minderen en dan rond half 7 een goede fles erin voor de nacht, wat hieronder gezegd wordt ☺️