7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is over een paar dagen 8 maanden en heb bijna het zelfde probleem hij wilt niks eten alleen borstvoeding, vind hem ook wat aan het afvallen. Heeft wel last van zijn tandjes maar om dan helemaal niks meer te willen eten?🥲 Krijg hier echt stress van, hij huilt/moppert ook veel

2 jaar geleden

Ja als mijn zoontje tandjes door krijgt eet hij ook minder, maar drinken doet hij dan juist wel weer goed. Als jou zoontje echt last heeft van zijn tandjes gebruikt je daar dan iets voor? Wij gebruiken dentinox en wanneer hij er echt heel veel last van heeft krijgt hij vloeibare paracetamol in zijn flesje. Bij ons is het nu niet het geval dat er tandjes doorkomen, ik heb in ieder geval nog niks gezien verder. Dus ik zou echt niet weten waar dat slechte eten en drinken vandaan komt🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Bij ons kwam het slechte eten en drinken door oorontsteking. Verder liet hij niks zien wat kon wijzen op een oorontsteking. Kwamen er achter doordat hij aan beide kanten een loopoor kreeg…

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook wat last om het eten binnen te krijgen. Pap en avondeten gaan er niet in, maar fruit en brood dan nog wel. Ik denk zelf dat het komt van Corona! Dat heeft hij bij ons net gehad.

2 jaar geleden

Hier ook sinds vrijdag. Hij was toen ook wel ziek. CB en HA gebeld en die zeiden dat keelpijn heel erg heerst. Vanavond een lauwe fles gegeven en dat dronk hij wel half leeg bijvoorbeeld. Dus ik denk dat het toch keelpijn is

2 jaar geleden

Hier was dit ook voorteken van oor-en keelontsteking! Maar met zo kleintjes kan het vanalles zijn 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Er is toch ineens koorts op komen zetten en flink ook. Onze kleine man is ook wel erg ziek nu en we hebben hem de hele dag in zijn luier, vanwege de hoge koorts. Best gek dat hij van te voren gewoon nergens last van had. Dus ik denk dat zoals hierboven al gezegd is, het slechte eten en drinken toch een voorteken is geweest van het ziek zijn nu.