39 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mandela

Zullen veel dames het niet mee eens zijn, maar ik denk er het zelfde over a ...
Maar als je kindje niet naar opvang gaat, is het wel papa die aan de slag moet wil je als moeder zijnde in het zonnetje gezet worden (met deze jonge leeftijd van onze kindjes). Mijn man is geen creabea en Vind het superlief dat hij dan ontbijtje verzorgd, een boekje over de liefste mama koopt en een mooie foto inlijst met een persoonlijk berichtje en daarop nog het handje van mijn kind overtrekt. Ik voelde me super gewaardeerd. Had hij gedacht ‘ze is mijn moeder niet’ dan was mijn eerste moederdag aan mij voorbij gegaan, had ik wel jammer gevonden.

2 jaar geleden

Zo zie je maar dat ieder verschilt. Bij deze mijn o zo foute lamp hahaha

2 jaar geleden

Reactie op JetteA

Maar als je kindje niet naar opvang gaat, is het wel papa die aan de slag m ...
Zoiets bedoel ik dus, moeite erin stoppen. ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Beardeddaddy1976

Euh, ik zal wel weer een lompe man zijn, maar volgens mij ben jij zijn moed ...
Omdat baby's geen cadeaus kunnen kopen of ontbijt kunnen maken en omdat het vanuit de partner een blijk van waardering is voor jou als moeder. Het hoeft geen dik cadeau te zijn. Het gaat om de waardering (voor mij)

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Ik deelde dit zostraks op een fb pagina voor mama's. Nou hun vonden maar d ...
Dit vind ik wel echt gezeur idd. Kan je er niet gewoon om lachen? Met je magie en 2e hands. Ik zou stuk gaan om dit. Je man is vet lief met alle moeite die hij er in stak. Dit is gewoon humor hoor.

2 jaar geleden

Hahhaha dat roept mijn man dus telkens. Ach zijn moeder krijgt 300 euro aan Chanel en ik een bos bloemen en taart ⚖️ Ik ken mijn plaats 🤣

2 jaar geleden

Reactie op JetteA

Maar als je kindje niet naar opvang gaat, is het wel papa die aan de slag m ...
Maar je hebt geen cadeau van je man gehad (ontbijtje misschien) de rest is van jou kindje. Je man heeft dit wel geregeld omdat je kindje dit nog niet kan. Maar het is geen cadeau van je man aan jou.

2 jaar geleden

Reactie op Mandela

Zullen veel dames het niet mee eens zijn, maar ik denk er het zelfde over a ...
Ik denk dat het aan ligt wat je misschien beiden ook als voorbeeld hebt gehad? Wij vierden het allebei vroeger thuis met ontbijt op bed, geknutseld werkje en kleinigheidje van de partner als blijk van waardering. Heeft mijn man ook gedaan. Voor lekker ontbijt op bed gezorgd, lief kaartje, leuk plantje en kleinigheidje (niet wat ik zelf gekozen zou hebben maar hij bedoelde het lief) en van de opvang had ik een mooie foto met lief tekstje. Gewoon super lief, en goed bedoeld. Tuurlijk jammer als het cadeautje niet jelemaal is wat he hoopte. Volgend jaar misschien even niet subtiele hints droppen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bienie

Zo zie je maar dat ieder verschilt. Bij deze mijn o zo foute lamp hahaha
Je bent het lichtpuntje in zijn leven? 😅 Nou ik snap dat je niet wild enthousiast bent, wel fijn dat hij er nu hetzelfde over denkt haha!

2 jaar geleden

Omdat het de moeder van je kinderen is 😳

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Hahhaha dat roept mijn man dus telkens. Ach zijn moeder krijgt 300 euro aan ...
Als je je kind goed instrueert komt jou Chanel op een gegeven moment vanzelf toch 😉

2 jaar geleden

😂😂😂 ik zit gierend jouw verhaal te lezen. Ik kan me voorstellen dat je denkt ehhh wait what?? Maar mag ik dit momentje wel gebruiken om te laten zien dater hoop is? Mijn partner heeft mij namelijk ontzettend verrast met een huwelijksaanzoek! Totaal niet aan zien komen 😍😍 ja gezegd natuurlijk!

2 jaar geleden

Ik heb helemaal niets gehad.. hij heeft er "niet aan gedacht" 😶 Met vaderdag vorig jaar was mijn kleine een maand oud en had ik allemaal leuke dingen gedaan 😳 Dussss

2 jaar geleden

Ik hou zielsveel van mijn vent en het is ook echt een schatje. Hij was het niet vergeten. Hij heeft een lekker ontbijtje gemaakt, ons kindje uit bed gehaald en verzorgd.. komt hij aan met het cadeau en is er zelf helemaal happy mee. Een mok.met "best mom ever" met 3 (lelijke) foto's van mij en ons kindje 😅🤣. Super schattig, maar lelijk en we komen al om in de mokken ... dus ja geen geweldig cadeautje 😅

2 jaar geleden

Van mijn zoontje had ik een knutselwerkje in de tas gekregen de week ervoor die heb ik apart gelegd. En toen het moederdag was heb ik deze uitgepakt heel erg leuk. Mijn man ging zelf naar het circuit in Zandvoort de hele dag. En omdat ik wat gepost op Instagram over moederdag , dacht hij er aan toen hij daar was. En stuurde nog een appje van fijne moederdag. Hahaha dat was het van zijn kant. Had niet anders verwacht. Toch stiekem wel een beetje jammer.

2 jaar geleden

Reactie op TessievHelvert

Ik hou zielsveel van mijn vent en het is ook echt een schatje. Hij was het ...
Dit had ik geweldig gevonden

2 jaar geleden

Niks... En ook geen knutsel van het kdv 😬🧐