12 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even.. wij hebben hetzelfde met onze dochter

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook af en toe al vanaf 4 maanden zoiets denk ik. Gelukkig komt hij er meestal zelf uit. Soms lijkt hij ook nog te slapen. Ik ren er dus niet meteen naar toe en wacht even af. Soms neem ik hem ook even uit bed en ga dan ook inderdaad even naar beneden en laat hem helemaal wakker worden uit de paniekstand. Gelukkig is het hier vaak dan nog geen 23u geweest. Ik heb zelf wel eens het idee gehad dat het door een te snelle ontwikkeling of groeifase misschien kwam. Maar weet het ook niet.

2 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde. Alleen zit ons zoontje in de 3H fase. Gisteren ook contact gehad met CB en die zeiden dat dit vaak voorkomt rond die leeftijd en dat ik meer vast voedsel aan moest bieden. Gaan het uitproberen!

2 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde vannacht!

2 jaar geleden

Hier ook al weken, rond 22/23 uur en dan 's nachts vaak nog een keer. Compleet overstuur en niet te troosten, enkel met een flesje. Vind het zo sneu. Heb ook het CB al gemaild maar nog geen reactie.

2 jaar geleden

Ja hoor. Al een tijdje 😅

2 jaar geleden

Yup

2 jaar geleden

Ja onze kleine meid ook. Lijkt soms alsof het dan nachtmerries zijn? Indd even knuffelen, afleiden en dan wordt ze weer rustig.

2 jaar geleden

Onze dochter had dit ook sinds begin december tot begin januari dus ongeveer 4/5 weken dat ze plots 's nachts huilend wakker werd. Zal wel iets te maken hebben met de ontwikkeling denk ik (slaapregressie). Is bij ons dus van zelf weer over gegaan na aantal weken. Het enige wat ik kon doen om ze te troosten was een flesje dus ik gaf haar een fles en daarna sliep ze weer verder. Ze slaapt nu weer een hele nacht (19u-7u) zonder fles en zonder huilend wakker te worden.

2 jaar geleden

Oorontsteking? Was bij ons het geval van een reeks huilende nachten. Ondanks samen slapen etc, moeilijk te troosten.

2 jaar geleden

Herkenbaar. Soms geven wij een flesje van 30-60ml. Dan valt ze weer in slaap. Succes

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook weleens, en rode draad tussen de slechte nachten met hysterisch huilen is dat onze zoon dan overdag te weinig geslapen heeft. Alsof hij dan tussen cycli wakker wordt en zich moe voelt en dan gaat huilen. Hij is natuurlijk te jong om te snappen dat hij vermoeidheid zelf op kan lossen met slapen 😅.