9 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! Vooral als ik foto's vergelijk. Ik ben 29 en vooral sinds de jongste geboren is (nu 1 jaar) schrik ik echt van mezelf. Ik zie er eigenlijk hetzelfde uit, maar toch ook weer niet, lastig uit te leggen. Heel bizar 🙈 maar verder een zielsgelukkige mama van 2 kids hoor haha 😁

2 jaar geleden

Ik herken dit helemaal. Ik ben 33 maar voel me zoveel meer ontwikkeld ten opzichte van de tijd toen ik nog geen moeder was. Ik zie en ervaar het als iets positiefs, dat ouder worden niet per se negatief is, maar een verrijking van je (nieuwe) leven 🙂

2 jaar geleden

Ik heb dit nog niet en zo voelt het ook niet. Ik voel me zelfverzekerder dan ooit. Waarschijnlijk ook door m’n korte kapsel. Had hiervoor lange krullen. Ben trouwens 25..

2 jaar geleden

Ik voel mij vooral lichamelijk oud 🤣🤣🙈 sinds de zwangerschap mankeer ik iedere keer iets 🙄😏 (tijdens zwangerschap ziekte van Bell (gezichtsverlamming), op dit moment voor de 2e keer Corona, blindedarmoperatie gehad, blaasontsteking, onrustige huid.. dus in een half jaar tijd al 3x antibiotica kuren gehad 😕) Maar ik begrijp wel wat je bedoelt wbt het volwassener geworden zijn. Ik ben nu trouwens 34..

2 jaar geleden

Herkenbaar haha! Qua inzichten en zelfontplooiing ben ik sowieso vooruit gegaan. Lichamelijk voor mijn gevoel ook.. Als ik op de grond aan het spelen ben met de kleine en moet daarna omhoog... Niet te doen soms 😂

2 jaar geleden

Hihi nou nee dit herken ik niet, miss wel integendeel. Maar ja ik ben dan ook al oud (43 🙈🤣🤣)

2 jaar geleden

Haha, ik herken dit zeker. Ben 28, zie er ook nog prima "jong" uit hoor ik vaak (hallo legitimeren bij de kassa, haha), maar als ik foto's vergelijk is er wel degelijk veel veranderd. Die blik ook, hoewel ik me af en toe afvraag of dat puur het moederschap is of komt door al meer dan een jaar zwaar gebroken nachten... Gelukkig voel ik me verder zelfverzekerder dan ooit en helemaal op mn plek in het moederschap 🥰

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, zie nu een oude kop met vermoeidheidsrimpels en over het algemeen gewoon wel vermoeide ogen.. het frisse is er wel vanaf 😅 fijn om te weten dat ik niet de enige ben

2 jaar geleden

Yep. Vermoeide huid, alles lijkt slapper, meer grijze haren, poriën lijken ineens veel groter als ik mezelf zien terwijl ik mijn zoon vast heb. Zal vast komen door het contrast met zijn babyhuidje 🙈