25 Reacties
2 jaar geleden
Dankjulliewel voor de reacties! En schoenen? Dragen jullie kleintjes ook al schoentjes?
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Dankjulliewel voor de reacties! En schoenen? Dragen jullie kleintjes ook al ...
Mijn zoontje draagt nog geen schoenen. Zolang hij nog niet gaat lopen zie ik hier het nut ook niet van in en zit volgens mij ook nog niet lekker op die leeftijd. Ik zelf draag ook alleen maar schoenen als ik de deur uit ga verder lekker op blote voeten of met sokken aan als het koud is
2 jaar geleden
Vanaf 1,5 maand spijkerbroekjes. Niet altijd, ook vaak jurkjes met legging of maillots. Schoentjes hebben we wel, uggs en sneaker schoentjes. Uggs lekker warm met dit weer en de andere staan leukst onder spijkerbroek. Vindt t geen porum om een kindje alleen met sokjes/slofjes in de maxicosi of buggy mee te nemen. Ga zelf ook niet op sokken de deur uit 😋
2 jaar geleden
Nee amper, want heb alleen maar van die stugge spijkerbroeken (allemaal gekregen), dus ben eigenlijk opzoek naar de zachtere spijker look broeken 😅 Ze zijn ook altijd mega lang en te ruim voor 'm! En nee, ook geen schoenen. Hij heeft er nu toch nog niks aan! Als ik thuis zit te niksen draag ik ook alleen sokken 🤷🏻♀️ In tegenstelling tot andere misschien draagt ons zoontje wél sokken/slofjes in de wagen en maxicosi 😋
2 jaar geleden
Hier alleen spijker tuinbroekjes, zitten zo schattig! Heb bij de normale spijkerbroekjes toch het idee dat het zo strak zit ofzo? De tuinbroekjes zitten wat losser en die van ons beweegt er vrolijk op los. Schoentjes hebben we wel, vooral veel gekregen, maar doen we nauwelijks aan. We zitten al enige tijd in de "alles aan mijn voeten moet uit"-fase dus heeft ook weinig zin 😅
2 jaar geleden
Had hier voor onze dochter een spijkerbroekje (maat 68) maar dat was wel een zachte soort jogging stof maar dan met spijkerbroek look. Dus heel leuk maar ook lekker rekbaar. En 'echt' spijkerbroek nog niet geprobeerd maar dag laat ik ook nog lekker even. Die zachte broekjes lijken me veel lekkerder nu nog.
Schoentjes of slofjes doen we wel eens aan als we naar buiten gaan of in de auto. Verder nooit. Ook binnen geen slofjes, die trekst ze toch weer uit net als haar sokken😅
2 jaar geleden
Ik heb niet alles gelezen dus misschien een dubbele tip; maar als je zoekt op 'jog jeans' vind je hele leuke broekjes.
Onze zoon heeft er 1 van noppies en 2 van de prenatal.
Ik was ze met wasverzachter en dan zijn ze prima te doen. Lekker met elastiek bovenin en inderdaad net ietsje stugger dan een echte babybroek, maar wel stoerder... 😊
2 jaar geleden
Mijn dochter draagt alleen leggings of een maillot. Heb nu vandaag jegging besteld om mee te beginnen. Al vind ik t voor jongetjes wel weer anders. Maar je hebt ook van die soepele spijkerbroekjes. Meer joggingsstof.
2 jaar geleden
Heb ze wel eens aan gedaan bij onze kleine. Maar wat een gedoe vind ik het eerlijk gezegd. Doe liever iets meer rekbaars aan. makkelijkere stof die je makkelijk aan en uit krijgt haha
2 jaar geleden
Wij willen het pas doen als ie kan lopen. De hele dag liggend of kruipend in een spijkerbroek lijkt mij niet fijn
2 jaar geleden
Ook hier jeans look, van Noppies, Prenatal of Babystyling. Wel zachte stof maar zie eruit als spijkerbroek. Ook een gekregen echte spijkerbroek liggen in maat 74. Wel een vrij soepele stof (is volgens mij ook een duur merk) die wil ik straks wel gaan proberen. Zeker als hij beter kan kruipen, het mooi weer wordt en hij dus ook wel eens door de tuin kan kruipen zou ik eerder geneigd zijn echt spijker aan te doen ipv jogdenim. Meer bescherming en minder snel kapot. Maar is even ondervinden.
Schoenen hier nooit. Vind het gedoe, onnodig en eerlijk gezegd ook geen gezicht zo'n klein baby'tje met schoenen aan. Plus in de wagen altijd in de voetenzak, maxicosi vaak een dun dekentje over de benen. Dus behalve onnodig ook onzichtbaar