6 Reacties

één jaar geleden

Ik vind sporten ook belangrijk, zeker bij kinderen. Maar ik zie mijn dochter echt niet met 2 jaar al een sport doen. Denk dat peuter gym ofzo echt heel leuk is, maar echt een sport? Nee. Dat snappen ze toch niet.

één jaar geleden

Ons zoontje gaat altijd met mij mee sporten. Zo kijkt die mooi mee dat sporten gezond is en als die mee wilt doen dan geven we hem ook iets😂 Zal anders eens kijken of ze al interesse erin toont om ook daadwerkelijk iets te doen bij dansles. Anders zeker leuk lijkt mij.

één jaar geleden

Persoonlijk vind ik dat erg vroeg! Volgens mij hoef je de lat niet zo hoog te leggen door er het grote woord sport aan te hangen. Als je bijv. met je kindje naar een speeltuintje in de buurt gaat en daar het lekker laat ravotten en spelen, is het ook gewoon aan het “sporten” 🤭

één jaar geleden

Heb vanaf 2 jaar peutergym gedaan maar vanwege corona nooit heel veel heen gegaan. Net voordat mijn zoontje 3 werd is hij begonnen met taekwondo speciaal voor kinderen van 3-6 jaar. Zijn lekker in beweging en hij leert ook nog eens belangrijke dingen. Ik ben van plan om mijn andere zoontje er straks ook op te doen

één jaar geleden

Wat een fijne reacties.. Wij gaan elke dag naar buiten en dan mag ze zoveel mogelijk zelf lopen / spelen.. Maar ze heeft energie voor 10.. En als wij muziek opzetten probeert ze ook echt te dansen daarom leek het mij leuk voor haar.. En zwemmen is ook een goede, maar ze is net zoals haar moeder een koukleum.. en nu met die energieprijzen doen veel zwembaden het water een graadje kouder ☃️ (begrijp ik maar brr.. )..

één jaar geleden

Lekker doen. Hier bij ons hebben ze niks voor 1.5 jaar anders had ik hem zeker ook op een sport gezet. Ook hier een kind dat altijd "aan" staat.