69 Reacties

één jaar geleden

Hier ook heel veel boosheid!! Op de grond gaan liggen en brullen alsof haar iets verschrikkelijks is aangedaan! Hoe gaan jullie hiermee om? Ik negeer haar op dat soort momenten meestal en als ze wat rustiger is praat ik tegen haar... Werkt soms wel, maar soms ook averechts, want dan wordt ze nóg bozer!🙃

één jaar geleden

Ohh ja hier hetzelfde! Echt uitdagen ook. En grote broer bijten, terwijl ze dat al een tijdje niet meer deed 😵‍💫

één jaar geleden

Wij zitten er ook midden in 😫. De slaapjes zijn hier een groot drama terwijl hij een super goede slaper was. Overdag niet willen slapen, heel vroeg wakker worden.. Qua gedrag merken we geen verschil gelukkig.

één jaar geleden

Ooh hier sinds een paar dagen ook, echt heftig dit! Sprong 9 is de enige sprong waarvan we weinig gemerkt hebben, sprong 1-8 waren ook erg hier. Maar sinds sprong 8 dus een hele tijd rust gehad, maar nu😫 het slapen gaat nog best goed gelukkig, maar hij is zoo (snel) boos! En krijsen dat hij doet, hele driftbuien.. niks is goed, ik merk ook zoveel frustratie als hij niet duidelijk kan maken wat hij bedoeld.. Vandaag is tot nu het heftigste, hij heeft eigenlijk vanaf wakker 80% van de tijd gehuild om van alles en nog wat😟 pff.. ik vrees dat we ook nog best wat dagen te gaan hebben, dus tanden op elkaar en overleven!

één jaar geleden

Ppff gaat t bij jullie al beter? Ik vind deze zo heftig! Toevallig hier ook mama ‘s met een tweeling in deze fase?

één jaar geleden

Sinds ie uit de sprong is wil meneer zelf de trap op en af lopen haha! Op lopen vind ik niet zo erg. Ik loop er gewoon achter zodat ik hem in de gaten houd. We hebben gelukkig ook geen trap die zo als een soort halve spiraal omhoog loopt. Maar eerst een paar treden. Dan een kleine stukje overloop en dan weer een paar treden. Dus het is gelukkig vrij veilig. Wel binnenkort een trapjehekje aanschaffen denk ik. Ook qua gedrag wil ie alles zelf doen. Spullen sorteren doet ie heel goed. Hij weet waar sommige spullen horen te staan of liggen. Heel mooi om te zien dat ie ineens zo hard gegroeid is

één jaar geleden

Pff al 5 weken drama nachten. Vreselijk. Er lijkt geen einde aan te komen 😔

één jaar geleden

Bij ons nu 2 weken aan de gang, s’nachts echt overstuur wakker worden. Niet rustig te krijgen alleen bij ons slaapt nachten tussen ons in🫣

één jaar geleden

Lig hier momenteel ook jankend in bed vanwege 3,5 week van amper slapen. Onze dochter wordt gemiddeld tussen 10 en 1 krijsend wakker en is niet meer in slaap te krijgen (met mazzel rond 5 uur). Hij ons in bed vindt ze veel te leuk. Ik weet het gewoon niet meer 😥, wij zijn kapot en op en hopen op een snel einde van deze K sprong... mental breakdown here we come 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op TessievHelvert

Lig hier momenteel ook jankend in bed vanwege 3,5 week van amper slapen. On ...
Dat hadden wij ook. Kreeg der dan alleen maar stil als ze een fles kv kreeg. Ik geef me er nu maar aan toe. Anders draai ik straks door. Ik had op het laatst gewoon chronische slaap te kort. Donkere wallen onder de ogen en liep dagen met migraine rond door de teweinig slaap. Kan gelukkig zeggen dat ze sinds 3 a 4 dagen uit de sprong is. En dan het iets beter gaat. Slapen gaat ook weer wat beter. Soms komt ze voor een flesje en soms niet. Merk alleen wel van me zelf dat ik er gewoon op lig in bed. Van wanneer komt ze. En dat ik dan niet goed uit gerust ben.

één jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Dat hadden wij ook. Kreeg der dan alleen maar stil als ze een fles kv kreeg ...
Precies, je gaat niet meer rustig slapen maar wachten tot ze begint .. ik hoop echt op een snel einde van de sprong. Wordt nu wakker met migraine.. leuk inderdaad 😅

één jaar geleden

En al ruim drie weken om half 6 wakker hier, wordt er zo gek van. Snachts ook nog huilen. Komt t nog steeds door de klok, sprong 10 tandjes. Ik word er gek van

één jaar geleden

Nou, het kan altijd erger. 2.52 en meneer heeft nog geen oog dicht gedaan. In bed krijsen, krijsen, krijsen. Net zolang tot hij uit bed gehaald wordt en dan is er niks meer aan de hand. Heeft de grootste lol nu in de huiskamer.

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ik word heeeeeeeelemaak gek hier 😭😭😭😭😭
Hahahaha ik voel je frustratie!!! Hier ook en doe zo mijn best niet boos te worden.maar soms betrap ik mezelf erop dat ik schreeuw. Nadat hij non stop aan het schreeuwen is🤯

één jaar geleden

Hier zijn we er na een dikke 5 weken uit aan het gaan. Weer lange middagslaapjes en doorslapen snachts. Weer vrolijk en lekker zelfstandig spelen (lees 1,5 uur ipv 3 min) 😅 Nog even volhouden allemaal 🤗

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Hier zijn we er na een dikke 5 weken uit aan het gaan. Weer lange middagsla ...
Aaah er is hoop!!

één jaar geleden

Gelukkig hier ook na 4,5 week uit de sprong.. weer vrolijk, zelfstandig spelen, goed eten. Alleen slapen blijft een klein dingetje. Waar ze voorheen aan 1 stuk door sliep heeft ze ons nu soms nog nodig om in slaap te komen (lees 0,5 tot 1 uur bijzijn zodat ze rustig is). Hoop dat die een nasleep is die ook weer overgaat 😇

één jaar geleden

Ojj ik zit aan t begin van deze fase nu… en ze is ook nog ziek van de BMR-prik én ze heeft ontstoken oogjes. En wat ik dan hier lees, staat me een terrorparty te wachten 🙈 Sterkte lieve mama’s (en papa’s)! Hetiseenfasehetiseenfase

één jaar geleden

Hoe gaat met bij jullie? Hier dacht ik even dat we er uit waren maar sinds 3 dagen weer volle bak drama in de nachten. Alleen maar krijgen, bij mij in bed vindt hij te leuk maar in z’n eigen bed slaapt hij niet en huilt hij. Gister van 02:00 tot 5:30 bezig geweest. Was een zombie vandaag op werk.

één jaar geleden

Ik dacht dat we eruit waren, iig met een van de twee (tweeling) maar nu lijkt zijn broertje te beginnen 😭😭😭😭 Ik word gek joh, zo pittig dit