7 Reacties
2 jaar geleden
O ik snap je helemaal. Niet het geluid maar de rest zeker. Hier ook een mannetje die zich prima kon vermaken( ik hoor het oma nog zeggen) tot een aanhankelijk ventje die alleen maar vermaakt of gedragen wil worden. Was vorige week helemaal blij dat die weer 2 dagen naar oma kon🙈. Hopelijk knappe beide oma's bij jou ook weer snel op en kan je weer even genieten van een paar uur rust.
Misschien weet je het al: maar een meid hebben is qua volume echt hel🙈😂
Ik heb een dochter van 4 en die maakte meer drama en herrie dan ons zoontje van 7 maanden nu🥺. Succes.🍀
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Mevrouw wil de hele dag ‘plakken’. Gelukkig is ze met wandelen wel chill, dus ik ga gewoon wat vaker of langer wandelen. En gebruik in huis eventueel af en toe weer de draagzak, kan ze lekker de koala uithangen en tegelijk meekijken met wat ik doe, dat is altijd goed
2 jaar geleden
Misschien van die oordopjes in doen, die je ook bij slapen kunt gebruiken? Je hoort het gehuil er wel doorheen, maar wel gedempt. Ik gebruikte ze 's nachts toen m'n zoontje op de kamer bij ons lag, en dat gaf mij toen wel wat meer rust, iets afgesloten te zijn van geluiden enzo. Wel in de buurt blijven dan, maar dat moet je vast sowieso wel van je dochter met zo'n sprongetje😄.
2 jaar geleden
Yup... Hier ook aan de gang. Betere timing was er niet want we hebben alle drie corona. Ik voel me ellendig en mijn vriend redelijk.
Onze dochter lijkt er het minst last van te hebben maar meer last van de sprong. Wat een drama met naar bed brengen 🤯 ik word gek.... Nog 3 weken te gaan en hopelijk volgende week uit quarantaine 🤞🏻