21 Reacties
2 jaar geleden
Sprong. Ik ben er al helemaal klaar mee en heb afgelopen nacht gelukkig kunnen doorslapen samen met mn dochtertje. Het gaat weer voorbij.
2 jaar geleden
Een sprong, maar ook last van verlatingsangst. Hier ook hetzelfde
2 jaar geleden
Hier ook al een paar weken, de ene avond gaat ze zo slapen en dan opeens weer niet. Of ze slaapt 30/45 min en begint dan te krijsen. Als ze echt lang door gaat, dan leg ik haar even op ons bed en ga ik er naast liggen. Slaapt ze vaak met 5 min en dan terug in haar eigen bed. Vannacht gelukkig wel weer doorgeslapen ☺️
2 jaar geleden
Heel herkenbaar! Gisteren ging het naar bed brengen in de avond weer goed. Maar de 2 a 3 dagen daarvoor was het ook een ramp. Het naar bed brengen is dan niet echt een ramp. Maar zodra we hem in bed leggen, en we lopen de kamer uit gaat ie allemaal liggen keten en draken... 😂 Met als gevolg dat ie gaat jengelen en daarna huilen. Gisterenavond werd ie ook huilend wakker. Even nog klein flesje erin. Hij had ook ergens pijn schijnbaar. want ik had een zetpil gegeven en toen was het goed. Toen heeft ie van half 11 tot kwart voor 7 geslapen. Denk dat het zijn tandje is geweest. Maar die onrustige avonden dat ie dan ligt te keten in bed heeft denk wel te maken met sprong 7.. Hij zit ook nu in de week van het donderwolkje (oei ik groei schema)
Het is ff doorbijten denk ik.. Lastige fases zijn het 😪
2 jaar geleden
Reactie op Karin2005
Hebben wij ook gehad. Bij ons was het na 4 nachten over. We lieten toen wel ...
Wij hebben ook vaak het idee dat zodra die na een cyclus wakker word, dat ie een beetje angstig is. Meestal zet ik dan even het licht aan op de overloop als ik hem hoor huilen. Vaak is dat alweer genoeg en slaapt ie weer verder
2 jaar geleden
Oh hier precies hetzelfde. Af en aan en blijft maar huilen in bed tot we haar oppakken dan is ze pas stil😅 pittig meisje zegmaar.. al 2 nachten tussen ons in beland ondat ze simpelweg na 1,5uur proberen terug in bed te brengen bleef krijsen bij het terugleggen😅
Voor het eerst laten huilen en na iedere 3 min bij haar gaan kijken, hielp niet helaas… dus volledig tegen mijn principes in en uit moeheid bij me genomen in bed en viel gelijk in slaap…🤷🏼♀️ik vind het een terror sprong
2 jaar geleden
Hi, wij hebben hier dat hij al een week geen goed humeur heeft. Slapen gaat tot nu toe allemaal goed, maar hij is al een week heel snel van slag, kan niet meer alleen spelen, als hij merkt dat we weg zijn of uit het zicht begint hij te mopperen, herken mijn eigen baby niet meer. In de wagen buiten is hij wel rustig en als we met hem gaan stappen aan de hand is hij helemaal blij. Misschien een combinatie tandjes en ontwikkeling. Hebben andere hier ook last van? Ik hoop maar dat hij snel weer de oude is.
2 jaar geleden
Reactie op Astrid Mellema
Hi, wij hebben hier dat hij al een week geen goed humeur heeft. Slapen gaat ...
Onze kleine heeft ook meer moeite met alleen spelen. Maar hij kruipt wel allemaal achter de kat aan in huis 😂 Hij kruipt ook vaak naar mij toe als ik op de bank zit en dan wil ie dat ik hem oppak. Superschattig natuurlijk haha maar soms is het ook handig om mijn handen vrij te hebben natuurlijk 😂 En als ie dan zijn zin niet krijgt dan begint ie te gillen. Achja, het ergste van sprong 7 heeft ie wel gehad denk. Nog maar een weekje en dan is ie er uit. Hij is net een week voorbij het donderwolkje en die is altijd wel vervelend
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Onze kleine heeft ook meer moeite met alleen spelen. Maar hij kruipt wel al ...
Onze kleine kan ook nog niet kruipen, hij tijgert nu wel, misschien zit daar ook wel veel frustratie bij. Hij wil veel, maar kan nog niet alles. Toevallig zit hij ook een week na het donderwolkje (hij is van 4 juni) meestal ben ik niet zo gevoelig voor die sprongen, maar nu lijkt het opeens heel erg te kloppen. Hopen dat hij volgende week weer een zonnetje is ☀️
2 jaar geleden
Reactie op Astrid Mellema
Onze kleine kan ook nog niet kruipen, hij tijgert nu wel, misschien zit daa ...
Haha onze kleine is van 3 juni. 1 dag ouder 😛 Ja alleen als de week van het donderwolkje is dan merk ik dat onze kleine zich anders en onrustiger gedraagt. Maar de rest van de weken merk ik vrijwel niks gelukkig!! Hoop dat het altijd zo nog blijft haha
2 jaar geleden
Jaaaa ze wil niet eens meer in bed liggen en krijst dan ook al... Overdag slaapt ze echt niet in bed sinds een paar dagen. Slaapt wel een paar nachten door... Onlogisxh
2 jaar geleden
Mijn dochter deed dat ook ineens toen ze nog klein was..
Ik heb toen haar bedje anders in de kamer gezet na een week en ineens sliep ze weer heel goed zonder gedoe..