30 Reacties
2 jaar geleden
Pff ik zei het net ook tegen mijn man. Ineens dacht ik oo kak hij zit in sprong 8. Niets is goed, wil alleen maar bij mij zitten. Doet alles wat niet mag en daagt ons uit. Het slapen gaat hier nog goed op het mega vroeg wakker zijn na. (Klop klop). Hier ook niet veel last gehad van de vorige sprongen maar pff deze is nu al drama en zag dat we nog 20 dagen moeten😅
2 jaar geleden
Gelukkig gaat ook deze ‘ooit’ voorbij en komen er weer nieuwe uitdagingen 😫
Maar idd.. Deze is intens!
2 jaar geleden
Reactie op Kelsey32
Pff ik zei het net ook tegen mijn man. Ineens dacht ik oo kak hij zit in sp ...
Ja echt drama. Ben al meer dan een uur bezig om der in slaap te krijgen. Gaat continu rechtop zitten en spelen. Onze dag begint smorgens al om half 6. Ze slaapt bij de opvang even. Maarja smiddags moet ze wel even 2uurtjes slapen om de rest van de tijd door te komen. Smiddags gaat ze 1.5 uur naar oma omdat ik naar werk moet. Ik zie echt niet dat ze nu nog gaat slapen voor half 3.
2 jaar geleden
Haha moet stiekem wel een beetje lachen. 🤭. Komt het niet van de tanden. Komt het wel door sprongen..het leed dat sprongetjes heet.
2 jaar geleden
Haha moet stiekem wel een beetje lachen. 🤭. Komt het niet van de tanden. K ...
Heb met de tanden nergens last van gehad. Daar sloop ze zo door heen.
2 jaar geleden
Reactie op Mariianne_MilouLiva
Heb met de tanden nergens last van gehad. Daar sloop ze zo door heen.
Pff nou hier echt tandenleed kind is bijna 1 en heeft de 2 onderste tandjes er nog maar door… de bovenste 4 staan op springen
2 jaar geleden
O mijn god ja, hier ook hoor. Jeeeeemig wat ben ik blij als dit gauw voorbij is.
Hij. Huilt. Om. ALLES! 🙃
2 jaar geleden
Fffff hier ook Manmanman. Gelukkig slaapt hij wel goed maar niets is goed. Hij wil alles zelf doen maar dat kan nog niet want zich uit in een driftbui en dan van vooraf aan 😅.
2 jaar geleden
Fijn om herkenning te lezen.
Hier gaat het slapen gelukkig ook nog goed. Maar overdag, zijn gedrag, pff pittig. Alles willen, maar nog niet kunnen, als het niet lukt dan huilen, weer niet lang alleen kunnen spelen.
2 jaar geleden
Ochjeej. Nou staat me weer wat te wachten dan en ik voel me al zo vermoeid 🙈
Wel nog even een grappig filmpje aansluitend op het topic, kreeg ik doorgestuurd van een vriendin:
https://vm.tiktok.com/ZMN1vsTwF/?k=1
2 jaar geleden
Onze kleine kan heel aanhankelijk worden tijdens sprongen haha en heel bazig zijn... 😂 Man man, dan kan ie soms zo explosief zijn als het hem niet uitkomt zoals hij wil. Maar qua slapen gaat het wel goed. Ook wel vrij vroeg wakker (rond half 6 of eerder..) sinds een paar dagen. Maar voor de rest is het een vrolijk mannetje die gelukkig heel de nacht wel doorslaapt.. (even afkloppen haha)
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Ochjeej. Nou staat me weer wat te wachten dan en ik voel me al zo vermoeid ...
Hahaha die video 😂
2 jaar geleden
Poeh het enige wat ze hier wel wil is slapen, maar mijn grootje als ze wakker is dan is niks goed. Het is 9 uur in de ochtend en ze is al 3 zenuwinzinkingen verder 😅
Ze heeft hier ook wel vreselijke ouders, waar ze niks van mag moet ik bekennen 🤪 ze mag niet aan de kat zijn staart trekken, niet in zijn kattenbak zitten, niet aan zijn waterbak komen en ook alle plinten moet ze vast laten zitten. Zwaar leven wel..
Ga gewoon met je bakken vol met speelgoed spelen denk ik dan 🤷♀️🤷♀️
2 jaar geleden
Poeh het enige wat ze hier wel wil is slapen, maar mijn grootje als ze wakk ...
Hahaha onze kleine doet precies hetzelfde.. Genoeg speelgoed, maar andere dingen zijn veel interessanter 😅😂
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Ik hou mijn hart vast .. volgens de Oei ik groei app zou hij over 8 dagen s ...
Huh das laat. Onze kleine is van 3 juni en die zit nu al op de helft van sprong 8... 😳😂 Ohja die app berekend natuurlijk op basis van de uitgerekende datum
2 jaar geleden
Hier de kleine meid die 9 juni ook 1 jaar wordt. Ze is in de ochtend vrolijk, maar in de middag is het drama, huilen en niks is goed. Vaak helpt het wel om haar in bed te doen, wij noemen het: ze heeft weer even "me-tijd" nodig. Maar soms is het wel vermoeiend..
2 jaar geleden
Poeh het enige wat ze hier wel wil is slapen, maar mijn grootje als ze wakk ...
Hier ook een loeder moeder waarvan hetbkind niks mag. Hij mag niet de planten op eten, hij mag niet de trap op lopen in zijn eentje, hij mag geen vuil uit de vuilnisbak halen. Ja slecht leven hoor die kinder’s