10 Reacties

één jaar geleden

Fietstassen of fietsmand

één jaar geleden

ik heb een fietskrat

één jaar geleden

Buggy drager kan je op je fiets zetten

één jaar geleden

Je hebt ook een verlenger voor je bagagedrager, daar kan je weer gewone fietstassen aan hangen.

één jaar geleden

Wij hebben een fietskar voor 2 kleine kindjes, ter plekke kan je die dan afkoppelen en als wandelwagen gebruiken. Achterin de wagen zit een enorm groot vak waar je veel boodschappen en tassen in kwijt kan. Wij hebben er een van Croozer maar Thule heeft ook dit soort fietskarren. Ze zijn heel licht dus het fietst prima en je kan ze eventueel ook achter een electrische fiets koppelen. Het is wel even een investering maar wij hebben er enorm veel plezier van (onze kinderen zijn allebei erg wagenziek dus doen zo veel mogelijk met de fiets).

één jaar geleden

Wij hebben een fietskar voor 2 kleine kindjes, ter plekke kan je die dan af ...
Dat klinkt heel handig! Weet je toevallig vanaf welke leeftijd kinderen hier in kunnen? Nr 2 is nu onderweg namelijk 💖

één jaar geleden

Reactie op Carlien20

Dat klinkt heel handig! Weet je toevallig vanaf welke leeftijd kinderen hie ...
Ja we hebben hem aangeschaft toen onze jongste net geboren was (ze is nu anderhalf). Wij hebben haar er in ieder geval vanaf 3 maanden oud in gedaan maar misschien kan het al eerder. Je hebt daar speciale hangmatjes voor met een slaapzakje die je er eventueel nog over kan ritsen. De fietskarren verkopen ze bij een fietsenmaker maar ik dacht ook bij Prenatal en Babypark dus wellicht kan je daar eens informeren.

één jaar geleden

Ja we hebben hem aangeschaft toen onze jongste net geboren was (ze is nu an ...
Daar gaan we zeker even naar kijken, bedankt voor je berichtje!

één jaar geleden

Ja we hebben hem aangeschaft toen onze jongste net geboren was (ze is nu an ...
De kindjes kunnen erin tot ze 6 jaar zijn geloof ik. Maar ik moet wel zeggen dat we het nu al steeds iets zwaarder vinden fietsen (onze jongste is anderhalf en oudste 3,5) dus wij koppelen hem nu vaak achter een electrische fiets en dan gaat het toch heel goed.

één jaar geleden

Reactie op Carlien20

Daar gaan we zeker even naar kijken, bedankt voor je berichtje!
Succes en mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten!