14 Reacties

2 jaar geleden

Ohhh precies dit probleem😂 hij slaapt daardoor heel slecht omdat hij steeds gaat staan…. Ben benieuwd of iemand tips heeft idd..

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem.. wij hebben het Nunki dekentje geïntroduceerd maar zonder succes dus ik lees mee.

2 jaar geleden

Het is een fase! Het staan is zo leuk natuurlijk 🙃 Geen tips, ga mee met je kindje. Slaapt die minder? Niks aan te doen. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk dan.

2 jaar geleden

Inderdaad mee gaan. De oudste deed het ook continue. Ging vanzelf liggen om te slapen...

2 jaar geleden

Ik heb nu een tijdje hetzelfde met mn dochter. Ik probeer haar nu weer opnieuw in haar bedje te laten slapen maar dat ik ook met krijsen, wiegen, neerleggen, weer krijsen, opstaan en wiegen. Op een gegeven moment slaapt ze gelukkig en kan ik haar weer neerleggen om te slapen. Het komt goed!

2 jaar geleden

Zelf heb ik het niet met de kleine, maar zij slaapt nog wel goed onder Nunki lakentje. Alleen tegenwoordig erg vroeg wakker🤪

2 jaar geleden

Hier hetzelfde sinds een paar weken... Ze gaat of spelen, staan en kruipen in haar bedje. Dit kan ze goed 1u volhouden. Of ze huilt ontroostbaar. Als ze staat lukt het vaak ook niet meer om te gaan zitten, waardoor ze tegen de spijlen aanvalt. We leggen haar daarom nu in het campingbedje. Hier kon ze eerst niet in gaan staan, maar dat lukt haar nu ook. Vaak leg ik haar nu slapend weg. Anders ben ik echt uren bezig en kost het een hoop frustratie.

2 jaar geleden

Het gaat over. Hier was het 3 dagen krijsen omdat ze niet weer zelf kon gaan liggen. Toen ze dat kon was het goed. Nu gaat ze een tijdje (soms echt nog een half uur terwijl ze echt moe is) spelen in haar bed: staan, weer zitten, kruipen, kletsen met haar knuffels en daarna valt ze vanzelf in slaap. Zolang ze hiermee blij in slaap valt, vind ik het prima

2 jaar geleden

https://snugglesanddreams.com/baby/telkens-rechtstaan-in-bed/

2 jaar geleden

Je kan doen, ik was te snel met drukken.

2 jaar geleden

Ja heb ik ook al een hele tijd hier! Ik heb heel lang maar gewoon opgepakt en gewiegd tot ze bijna in slaap was en toen in bedje gelegd en over ruggetje geaaid tot ze sliep…

2 jaar geleden

Ik ben hier heel makkelijk in geworden: wil ze echt niet slapen (lees: na 20 minuten nog steeds aan het klooien)? Dan maar weer uit bed en dan proberen we het over een half uurtje weer. Vaak gaat ze dan wel meteen slapen. Ik heb geen zin om een strijd te maken van naar bed gaan. Moet ik wel bij zeggen dat mijn dochter een goede slaper is. Zelf in slaap vallen en doorslapen, zowel 's nachts als overdag, kan ze normaal gesproken heel goed. Als het dan een keertje anders is, is dat ook niet zo erg.

2 jaar geleden

Reactie op Ivog

Het gaat over. Hier was het 3 dagen krijsen omdat ze niet weer zelf kon gaa ...
Precies.. Zolang je baby niet heel erg huilt gewoon laten doen zou ik zeggen. Ze weten vanzelf wel wanneer ze moe genoeg zijn en dan gaan ze vanzelf wel een keer liggen denk ik zo

2 jaar geleden

Het probleem bij ons was dus dat hij er echt bij aan het krijsen was. Als hij alleen zou staan zou ik hem ook laten denk ik. Bij ons lijkt het minder te worden nu! We hebben hem eigenlijk gewoon laten huilen en steeds terug gelegd. De eerste keer hield hij dit 45 minuten vol. Gisteren nog 15 (en ging hij uit zichzelf liggen) en vandaag is het vooralsnog niet nodig geweest. Het doet even pijn aan je moederhart maar ik ben bang dat het bij ons even nodig was. Hopelijk gaat het bij de anderen ook snel beter!