32 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op S_W_Y
Leuk, gezellig. Als je je insta even doorgeeft, zal ik een whatsapp groep a ...
M’n insta is kristelaliyah.a
2 jaar geleden
Jaa de 1ste tijd is ook een tijd vol aanpassing en afzondering. Ik herken het wel. Alles staat nu in het teken van de kleine. Ik ben er van overtuigd dat als ze wat ouder zijn dat het allemaal makkelijker wordt! Ik ben blij dat ik ook mijn werk nog heb en dat de kleine 3 ochtenden naar de opvang gaat. Ook goed voor zijn ontwikkeling en kan ik ook even focussen op iets anders. Ik merk dat ik dat echt wel nodig heb ook. In mijn omgeving ken ik ook verders niemand die zwanger is of een kind heeft. Wel is een goeie vriendin zwanger en over een half jaar zal zij bevallen. Dus dat is wel leuk!
2 jaar geleden
Leuk idee! Volgens mij mag je hier idd geen contactgegevens uitwisselen maar wel je insta inderdaad. Ik heb alle sociale media een tijdje geleden weggedaan, maar mijn hond heeft wel nog een instagram account hahaha 😂: https://www.instagram.com/thedoggydex/
2 jaar geleden
Reactie op S_W_Y
Gezellig! Ik heb je een berichtje gestuurd op insta, alleen je berichten ve ...
Oh wat erg. Ik zie dit nu pas
2 jaar geleden
wel herkenbaar, moet ook zeggen dat de vriendinnen die ik dacht te hebben ook wel meer intresse zouden hebben naar onze kleine… 1tje moet nog steeds op kraambezoek komen😵💫 ze wilde wel maar vroeg ook een keer toen ik nog geen 2/3 maanden was bevallen of ik dan maar naar haar toe kwam 1,5 uur heen en terug met ov… wat denk je zelf 🤦🏼♀️
2 jaar geleden
Ik voel me niet eenzaam maar ik kan het me wel voorstellen dat het voor sommige mamas fijn is om eens met een andere mama te praten of af te spreken. Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven mocht een mama behoefde hebben aan contact stuur me gerust een berichtje! 💋
x_lesstevens