15 Reacties
2 jaar geleden
🙋 hier tot 11maanden minstens 3x wakker op een nacht en enkel met fles stil te krijgen etc... Toen heeft het goed gegaan met hele nachten doorslapen etc... Nog af en toe eens 1x opstaan 's nachts .. en nu sinds een kleine week is niets goed 's nachts... Krijsen en blijven krijsen... Fles helpt niet. Zelfs spelen is niet goed genoeg 🥴🙈 hopelijk is deze fase ook snel voorbij
2 jaar geleden
Hier nooit een goede slaper geweest, maar kon soms wel eens 3 nachten goed gaan. Maar sinds een paar weken bijna elke nacht minstens 2 uur wakker achter elkaar. Nu ook al weer 2.5 uur wakker en echt niet in slaap te krijgen😞
2 jaar geleden
Jup, hier ook team niet slapen! Het is na Pasen denk ik een week goed gegaan. En daarna, net als alle maanden ervoor, weer drama. Urenlang wakker, alles geprobeerd, niks werkt. Ik ben op. Heb me er maar bij neer gelegd, vannacht maar half zittend/liggend in de grote stoel op z'n kamer met hem geslapen 🤷🏼♀️ En af en toe idd een flink potje janken en afreageren...
2 jaar geleden
Reactie op Junobaby
Yes zitten we weer om 05:15 in de kamer. Ik ben er zo klaar mee 😭
I feel you! Wij hebben dit ook gehad, maar het ergste lijkt nu voorbij. M'n zoontje is ook bijna 13 maanden. De afgelopen weken was slapen echt heel moeilijk (veel krijsen en compleet overstuur) maar we zijn inmiddels weer terug naar zijn gebruikelijke slapen (dat wil zeggen: overdag slapen gaat weer goed en snachts wordt hij wel een paar keer per nacht wakker, maar slaapt snel weer verder als hij z'n speentje krijgt)
2 jaar geleden
Ze sliep eerst van 7 tot 7, was ideaal, maar sinds ze 1 is, slaapt ze echt beroerd en wij ook 🙁 Het is nu bijna 1,5 maand lang al om 4 of 5 wakker worden en pas om 7 te moe zijn en weer terug naar bed kunnen. Is dit nog steeds slaapregressie? Hoe lang duurt dat? En hoe doen jullie dit in combinatie met werk?
2 jaar geleden
Reactie op Salc
Ze sliep eerst van 7 tot 7, was ideaal, maar sinds ze 1 is, slaapt ze echt ...
Een slaapregressie kan echt 6 weken duren volgens mij. Maar ieder kindje is anders natuurlijk.
2 jaar geleden
Reactie op Junobaby
Update, het gaat hier weer top! Nu de derde nacht weer 7 tot 7. Tandjes kwa ...
Oef dan hebben wij ook nog even te gaan. Eerst was het ook van 7-7 maar al een tijd om 5:00-5:30. Hebben slaapjes overdag al ingekort maar helaas geen effect.. in slaap komen is ook drama 😔
2 jaar geleden
Oef dan hebben wij ook nog even te gaan. Eerst was het ook van 7-7 maar al ...
Wil niet zeggen dat het bij jullie ook 3 weken moet duren natuurlijk. Wij hebben eerlijk gezegd niet heel veel gemerkt van de 12 maanden slaapregressie. Of die regressie moet moet nog komen haha.. Maar denk het niet haha. Hij is nu 13 maanden en 1 week oud. Wel gemerkt dat ie rond de 12 maanden veel meer huilend wakker werd uit het niets en elke keer wat vroeger wakker werd. Maar duurde bij ons maar één week zoiets. Hopelijk is het ook snel over bij jullie! Ieder kindje is anders natuurlijk. Dit zijn gewoon lastige fases waar we allemaal doorheen moeten haha. Van de 7 a 8 maanden slaapregressie hebben we daarintegen wel heel veel gemerkt. Daar was onze kleine echt een paar weken vrij onrustig