Mijn dochtertje krijgt 4 tanden tegelijk aan de boven kant. Heeft hier ook erg veel last van!
Koorts, en nog veel meer klachten .
Wie ken dit en heeft wat tips ? Hoe kan ik de last bij der verminderen?
Hier krijgt mijn dochter ook altijd meerdere tanden tegelijk. Nu is het aan de kiezen en dat zijn er 2 tegelijk. Het enige wat helpt bij ons is speen vullen met water en invriezen er dit warme weer is dit wel aangenaam.
Hier ook! Zo sneu. Wij hebben van de kruitvat een bijtring (uil) die je in de koelkast kan leggen. Dat vind ze heerlijk. 1 voortand en 1 snij tand zijn nu door de andere 2 komen 1 deze dagen ook zo te zien. Ik heb gewoon een zetpil gegeven voor de nachten, dat hielp ontzettend.
Dankjewel dames, ja me dochter heeft ook bijtringen moet daar niks van weten. En ze duimt maar kauwt wel graag op een speen dus mis die even laten koelen
Hier was onze kleine man al een week helemaal uit zijn doen, veel kwijlen, vinger in zijn mond. Maar meer dan bij zijn andere tanden die al door zijn. Hij heeft 4 boven tanden en twee onder. Maar nu komt er opeens een kies door, rechts onder. Dit verklaard wel zijn gedrag. Tips heb ik niet, moet er maar gewoon doorheen. En als hij echt heel veel last heeft dan geef ik nog wel eens een zetpil, dan merk ik wel dat hij rustiger wordt.
Hier helpt chamodent goed en chamomilla via de homeopaat. En in het ergste geval als hij echt niet kan slapen een zetpil in de laagste dosering die er is.
Barnsteen armbandje. Of het echt helpt geen idee, maar ons zoontje heeft weinig tot geen last gehad bij het doorkomen van 4 tanden tegelijk. Hij draagt het armbandje dag en nacht om z’n enkel.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee🙈 heb er gewoon een besteld. Wij zijn norma ...
Dank nog voor je reactie. Tot nu toe niet meer aan gedacht om te bestellen. Misschien doen we dat nog. Maar hier heeft ze in een paar dagen haar eerste 3 tanden tegelijk gekregen 🙈
Heel wat avonden onrustig geweest. En nu komen er weer 2 tegelijk. Ze is deze maand 1 geworden, dus erg laat. :)