10 Reacties

2 jaar geleden

Wij zingen een liedje tijdens het poetsen.. en na het liedje mag hij zelf nog even met de tandenborstel spelen😅

2 jaar geleden

Liggend op de commode poetsen helpt hier

2 jaar geleden

Ben ook opzoek naar tips heb echt al veel geprobeerd

2 jaar geleden

Wij hebben hem eerst een paar dagen ermee laten spelen, toen laten zien wat wij ermee doen en daarna met een liedje er wat leuks van maken. Hij mag ook daarna er nog mee spelen, dan bijt hij erop, vindt hij prachtig. Misschien even niet doen en over een poosje nog eens geleidelijk introduceren?

2 jaar geleden

Ik weet niet wat voor tandenborstel je hebt, maar hier hebben we sinds we een elektrische baby/peutertandenborstel hebben aangeschaft geen drama meer! 😊

2 jaar geleden

het is vreselijk maar bij ons helpt het procent poetslied van YouTube. behalve als er weer een tand doorkomt dan is het drama. en na het poetsen met de babyborstek nog even met de electrische (maar niet aan) die vindt ze interessanter

2 jaar geleden

Hier helpt het zingen van een liedje. Zingen elke keer hetzelfde liedje, hierdoor weet hij dat we gaan tanden poetsen.

2 jaar geleden

Soms werkt niks en moet je blijven doorzetten, het komt een keer goed 😅 Die van ons wil ook op een krukje bij de wastafel staan net als zijn broer en zus en dan is hij toch trots, dan gaat het poetsen redelijk maar over het algemeen ook drama ☹️

2 jaar geleden

Hier ging het soms wel soms niet… toen een aantal dagen niet en dacht ik: “ik ben verantwoordelijk voor haar gebit”. Toen besloten om door te zetten, ook met tegenzin van mijn dochter. Na 3 dagen tandenpoetsen onder dwang 😅 (tot huilens aan toe), had ze geleerd dat het erbij hoort. Het gaat nu moeiteloos

2 jaar geleden

Ik geef de tandenborstel, dan mag ze eerst even zelf. Dan ga ik het liedje over tanden poetsen zingen. Geeft ze de tandenborstel aan mij, en dan poets ik haar tandjes. Ik heb er nooit een dram van gemaakt. Nu sinds een week zit ze heel trots te kijken als ik haar poets. 🤣 Ze heeft nog maar 6 tandjes dus ben zo klaar. 🙈