3 Reacties

2 jaar geleden

Kan van alles zijn. Het is wetenschappelijk niet onderbouwd dat het krijgen van tanden leidt tot verhoging, braken etc. Wel is het zo dat ze doordat ze alles in hun mond stoppen als ze tanden krijgen vaker in aanrakingen komen met virussen. Slechter slapen kan ook gewoon komen door een verkoudheid of door slaapregressie. Mijn ervaring is dat kinderen heeeeel lang (maanden) doen alsof ze tanden krijgen. En opeens zitten ze er zonder dat er aanwijzingen waren 😛

2 jaar geleden

Ja wij hebben hetzelfde, ze krijgt 4 boven tandjes tegelijk😫 mijn dochter is 8 maanden en wilt daardoor de afgelopen dagen echt niet eten/geen flesje. Heel hangerig/huilerig, snachts wordt ze continue wakker en overdag echt kort slapen dan normaal. Niet alleen willen spelen. Ik denk dat het een samenhang is van tandjes, sprong 6 en regressie. Ik moet zeggen ik vind het echt een pittige periode. Maar ja zoals ze zeggen het is een fase en hopelijk is die snel voorbij

2 jaar geleden

Reactie op BurcuBB

Ja wij hebben hetzelfde, ze krijgt 4 boven tandjes tegelijk😫 mijn dochter ...
o en vergeten bij te vermelden dat zij ook afgelopen week, 2x moest overgeven.. Wij gingen ook zoeken naar een reden maar ik denk idd of tandjes of een virus