9 Reacties
2 jaar geleden
Ik zag laatst online een tip: een hoeslaken over het campingbedje spannen en je hebt een schaduwplekje voor de kleine ☺️
2 jaar geleden
Wij hebben een tentje van Deryan en die is echt geweldig! Binnen een seconde staat die en je vouwt hem makkelijk weer in. Nemen hem mee naar het strand elke dag en gebruiken hem ook op andere plekken. We hebben er een groot kleed in liggen en ons zoontje blijft er perfect in zitten met z’n speelgoedjes. Je kan je er ook makkelijk even in terugtrekken om bijv te voeden of slapen oid. Ik zit er zelf ook altijd in, wij hebben de XL variant.
2 jaar geleden
https://www.amazon.es/Outsunny-Instant%C3%A1nea-Port%C3%A1til-Ventanas-Protecci%C3%B3n/dp/B06XCMTNCL/ref=asc_df_B06XCMTNCL/?tag=googshopes-21&linkCode=df0&hvadid=259408940768&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12625244599839869907&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9047034&hvtargid=pla-451109443562&psc=1 wij hebben zo’n soort maar dan voor €20 via Bol. Kan alleen de link even niet vinden. Wij zijn nu op Gran Canaria en hij zit er altijd in op het strand
2 jaar geleden
Wij hebben er een van de Decathlon, een strandtentje. Werkte vorig jaar fantastisch maar nu kruipt ze er de hele tijd onderuit. Ook gewoon in de schaduw gaan zitten werkt maar beperkt want ze gaat de hele tuin door (ook echt 20 meter bij ons vandaan). Denkt dat het heel erg afhankelijk van je kindje is. Misschien een keer in een park testen met een kleed, op een vreemde plek blijven ze wellicht meer in de buurt.
2 jaar geleden
Reactie op Lms91
Wat leuk! Wij gaan maandag. Hoe is het weer en wat moet ik qua kleren meene ...
Tussen de 25 en 30 graden op dit moment. Onze kleine wordt morgen 1. Heeft het over het algemeen snel warm. Dus draagt veelal alleen een romper. Heb 3 korte broekjes, diverse shirts voor als we op pad gaan en bij eten enzo. Voor in vliegtuig lang broekje en vestje bij, hier niet nodig. Ik heb de dunste variant qua slaapzak bij, slaapt soms zelfs alleen in romper. Zonnehoedje (uv zonnehoedje voor zwemmen/ evt uv zwemshirt). Slabbers, genoeg rompers (alleen korte mouw). Niet zoveel nodig eigenlijk qua kleding. Was voor ons ook de eerste keer. Zag andere mensen een mini opblaas zwembadje bij hun zwembad stoelen hebben staan, vond ik ook wel een goeie. Maar onze vermaakt zich heerlijk in een zwemband. Heel veel plezier alvast.